Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Siis tarkoitatko sitä itse petarin päällystä.vai sen suojana olevaa irtopäällistä? Itse petarissa oleva ei mahdu koneeseen, mutta olisi kyllä pesun tarpeessa. Täytyisi viedä pesulaan.

Eve
May 04, 2024 15:23
Se petarin päällä oleva irtopäällys pestään pari kertaa vuodessa. Meillä on vielä siinä irtopäällyksen ja petarin välissä yksi lakana taiteltuna, mutta silti eritteitä meinaa mennä läpi...
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

G: Millon olet viimeksi pessyt petauspatjan suojuksen? Kuinka usein yleensä peset? (ev)

.ev. May 04, 2024 12:16

Lasten omia harvemmin, meidän oman 2-4krt vuodessa.

BubbleBobble May 04, 2024 19:43

En ole...? Ei kai se edes mahtuisi koneeseen ja saisiko sitä enää edes takaisin patjan päälle, jos sen nyhtäisi siitä irti. Korjaus: eihän meillä edes ole sellaista, jota tässä tarkoitetaan! (ev)

JAP May 04, 2024 19:31

Oisko kuukausi sitten? Kerran vuoteen. (ev)

Jannis May 04, 2024 19:23

Ei kai meillä edes ole sellaisia? Just kyl ostettiin uusi petari. (ev)

Katri May 04, 2024 19:07

Eilen otin tekstiili-imurilla. Se oli hyvä ostos. Meillä on patjansuojukset kaikissa sängyissä, koska eläimiä ja vuokralaisia. Ne pesen

Nuuskamuikkunen May 04, 2024 17:42

Siis tarkoitatko sitä itse petarin päällystä.vai sen suojana olevaa irtopäällistä? Itse petarissa oleva ei mahdu koneeseen, mutta olisi kyllä pesun tarpeessa. Täytyisi viedä pesulaan.

Eve May 04, 2024 15:23

Varmaan 1.5v sitten. Pitäisihän se pari kertaa vuodessa pestä, mutta mulle realistisempi tavoite on se kerta vuoteen. (ev)

evvee May 04, 2024 13:02



Kirjoittaja:

Sähköposti:


Otsikko:


viesti: