Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Ihan älytöntä. Mullahan meinas mennä kuppi ihan nurin kaiken maailman säädösten kanssa, kun selvittelin, miten saan myydä meidän kanojen munia. Mä saan itse mennä

July 18, 2013 17:14
vaikkapa torille myymään, kunhan tosiaan itse olen siinä myymässä suoraan munien käyttäjälle. Mutta jos haluan viedä munat myyntiin paikalliseen lähiruoka-kauppaan, niin mulla pitäis olla oma munapakkaamo! Terveystarkastajakin vähän naureskeli säännölle, sillä eihän se muna muutu siinä matkalla, vaikka mä sen pakkaamon kautta kuljettaisinkin, ja joku muu ottaisi käteensä rahat kun joku ne munat ostais. Salmonellatestit on otettu, ja kanalaleimat munissa on joka tapauksessa.
Noh, mehän sit kierrettiin sääntöä niin että käyn itse silloin tällöin lähiruokakaupassa istumassa muutaman tunnin, ja munia on vaan silloin myynnissä :/ ..ei kovin kannattavaa kenellekään kyllä, mutta näin vähäisillä kanoilla kun ei kannata munapakkaamoakaan perustaa tongue sticking out smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Pullan myyntikielto oli viimeinen pisara. Mitäs mieltä olette?

Perro Verde July 18, 2013 16:39

Kyllä kyrsii kaikki nuo jutut ihan urakalla! Aina kun jotenkin vois

Piipa July 18, 2013 18:37

Ihan älytöntä. Mullahan meinas mennä kuppi ihan nurin kaiken maailman säädösten kanssa, kun selvittelin, miten saan myydä meidän kanojen munia. Mä saan itse mennä

Tiinanen July 18, 2013 17:14

älytöntä angry smiley

Perro Verde July 18, 2013 17:50

Naurettavaa - jos ei olisi niin itkettävää, kuten lähes kaikki maatalouteen liittyvät jutut. (ev)

viiru July 18, 2013 17:13

Et kyllä suomi kusee niin omaan nilkkaansa näiden sääntöjen kanssa.

luuska July 18, 2013 17:00

Jep, samaa mieltä. (ev)

Perro Verde July 18, 2013 17:10



Kirjoittaja:

Sähköposti:


Otsikko:


viesti: