Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Onko täällä kenelläkään lasta jolle uudet asiat on _todella_ vaikeita?

August 29, 2017 10:38
Esim kuten nyt eskarin aloitus. Itse päivät menee eskarissa ihan ok, mutta iltaisin se alkaa ettei halua eskariin ja se huipentuu aamuun jolloin itketään, kieltäydytään pukemasta ja jankataan ettei halua eskariin. Laskee jo maanantaista päiviä vapaapäiviin. Vähän meinaa käydä raskaaksi kaikille ja ideat alkaa olla lopussa. Keskusteluista ei saa irti muuta kuin sanoo, että ei viihdy siellä kun ei ole tottunut sinne, eikä haluaisi syödä kun joutuu maistamaan ruokia jotka on pahoja. Kuitenkin kun kysyn aina päivän jälkeen niin päivä on ollut ihan ok ja samanlaista palautetta tulee eskarista. Vähän samanlaista oli kesällä kun oli varahoidossa. Olisi niin kiva kun menisi nämä aamut kuten isommilla aikoinaan, mutta ei kaikki lapset ole samanlaisia.

Sanokaa, että tämä helpottaa joskus? Ei jaksaisi näitä aamuja. Kyllä töissä oli helppoa kun vaan laittoi itselleen aamupalan ja meni töihin. Ei käy kateeksi kotirouvia. Osa ongelmaa tietysti on se kun tietää minun olevan kotona niin haluaisi itsekin viettää vapaapäivää, mutta minkä minä lomautukselle voin.
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Onko täällä kenelläkään lasta jolle uudet asiat on _todella_ vaikeita?

Miumau August 29, 2017 10:38

Lapsella oli tosi vaikea mennä hoitoon, periaatteessa viihtyi mutta jotkut asiat kuten päiväunille meno ahdisti. Oli

Eevee August 29, 2017 16:17

Voi pientä sad smiley

Katri August 29, 2017 10:46

On ollut aina ja kiitos tsempeistä smiling smiley Täytyy katsoa jos ei kohta

Miumau August 29, 2017 11:16

Voihan olla,

Katri August 29, 2017 11:24

Onhan noita, kolme kappaletta. Vanhimman kohdalla kesti aikalailla siihen kun meni 4.luokalle, keskimmäinen laskee päivä edelleen, nuorimmainen myös. Samaa teen kyllä itekin varsinkin nyt kun piemys ja kylmyys vaivaa. (ev)

Nikita August 29, 2017 10:44



Kirjoittaja:

Sähköposti:


Otsikko:


viesti: