Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Niin, voi kun oliskineye rolling smiley Ja moni muukin>

Sinjemaarit
June 27, 2011 09:36
voi niitä aikoja, kun oli ne ihanat listatkin!
Kuumeilu oli silloin hauskaa ja senkin takia kun porukkaa oli enempi.

On toki ihan ymmärrettävää, että palstanikä alkaa olla sitä luokkaa, että tänne ei nuoria kuumeilijoita ( uusia palstalaisia) enää niin vaan tule, joten tämä kuumeilupalsta hiilostuu pian siihen, että täällä ei ole enää ketään, mikä on ikävä tilanne.

Nytkin olisi kuumeilijoita, jos vaan kaikki viitsisivät tulla tänne, mutta jokainen tuntuu vaan käyvän ilmoittamassa, että kuumeillaan, mutta tänne tullaan sitten myöhemmin ja todellisuudessa sitten käy niin, että jokainen siirtyykin suoraan odottajiin ja tää kuumeilupalsta vaan jää sellaiseksi, että täällä ei todellisuudessa kukaan ole kauan.

Toisaalta se on hyväkin, ainakin kuumeilijalle itselleenwinking smiley, mähän vanaha luukasa joutasin jo lähtemään täältägrinning smiley Täytyy nyt antaa vielä itselle muutama kierto aikaa ja katsella sitten jatkoa. Sen verran omalla kohdalla alkaa olla jo kuumeilua täynnä, että mieluummin astelen sitten takavasemmalle, jos en ala kohta tuonne odottajiin pääsemään. Se kun alkaa jo olla vähän itsensä kiusaamista olla täällä kuuakudesta toiseen pölisemässä limoista ja niiden paksuudesta, kun ei mitään tapahdu ja vielä suuremmaksi osaksi YKSINsmiling smiley Andrea onneksi pitää mulle seuraa, mutta alkaahan tää oikeesti vähän tympiä ja varmaan siksi monet kuumeilijat valitseekin sen helpmman tien, eli kuuemilevat perheen keskensmiling smiley Mäki huomasin, että kolmen viiikon taukokin teki hyvä, kun kuumeili oman perheen kesken, mutta kiva silti kuumeilla täälläkin, ainakin niin kauan kun hyvältä tuntuu. Tosin oon monesti miettinyt sitä pois lähtöä koko palstalta ja se voi ollakin ihan lähiaikoina, kun on niin monta juttua, miksi en halua enää palstailla. Yks on ihan sekin, että mulla on sellanen koukutus aamusin tulla aamukahville palstalle ja sit se on just se aika, kun lapsetkin vaatii huomiota ja aamupalaa.Mua vähän ottaa päähän, kun en saa juoda aamukahviani rauhassa täsä koneellagrinning smiley Kun ei mulla sitten ole koko päivänä oikein aikaan palstailla, kun on sitä touhua niin paljon. Sksi mä on kattonut tän palstailun vähn turhaksi nykysin ja varsinkin, kun tä vielä on muuttunut niin hiljaiseksi, niin miksi ihmeessä mä täällä olen? Se että joku käy lukee, niin ei oikein riitä, kun ei tiedä kuka. Vähän turhauttavaa.

Mutta joo, nyt mulla oli taas hyvää aikaa vähän kirjoitella, kun on vaan YKSI lapsi kotona tai oikeastaan kaksi, mutta 16v on jo aika isowinking smiley

Tervetuloa vaan kaikki kuumeilemaan<3
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

<3

Beata June 24, 2011 21:48

Ei. Minäkin mietin pitkään, että uskallanko

Piipa June 28, 2011 23:35

FLzAbcsdYbxxhSvdr

Edivar June 20, 2012 12:04

Ei kai, kyllähän monikin tuossa iässä vääntää vielä esikoistaankin. Mä

ä71 June 27, 2011 22:46

Juuei

tiiti June 27, 2011 21:56

Ei missään nimessä smiling smiley Mä täällä vaan loikin kun lapsiluku on jo täynnä, mutta kuopukseni sain 37,5 -vuotiaana smiling smiley (ev)

JAP June 27, 2011 21:23

Beata! Ei ole, tänne vaan ja äkkiä!grinning smiley (ev)

Sinjemaarit June 27, 2011 14:33

No ei tietenkäänsmiling smiley

Sininen Enkeli June 26, 2011 18:12

Aikapaljon noilla sanoilla sanoit vimeksikin ja toisin kävigrinning smiley (ev)

Sinjemaarit June 26, 2011 18:28

veit sanat suustani, SE on täällä pian taas ja se on ihanaa! (ev)

ev June 26, 2011 22:20

Joo,viime kerralla oli ihan eri juttu,

Sininen Enkeli June 27, 2011 11:00

3 vuoden päästä tää palsta on kuollut>

Sinjemaarit June 27, 2011 14:32

Niin, voi kun oliskineye rolling smiley Ja moni muukin>

Sinjemaarit June 27, 2011 09:36

Ja nyt sä veit varpaat mun suustani grinning smiley grinning smiley mulla kuumeilu tai mikälie sai taas uusia piirteitä, kuten koko palstailukin

Andrea June 27, 2011 15:00

öö.. kysyt täältä grinning smiley winking smiley grinning smiley

Andrea June 25, 2011 08:33

thumbs up

Lily June 25, 2011 17:17



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu