Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Ja nyt sä veit varpaat mun suustani grinning smiley grinning smiley mulla kuumeilu tai mikälie sai taas uusia piirteitä, kuten koko palstailukin

June 27, 2011 15:00
Mä olen tän aamupäivän, ja eilisen illan hiljaiset hetket käyttänyt noiden opaspumaskien lukemiseen, mitä saatiin Nallen kanssa lasten neurolta. Mulle valkeni taas monta asiaa.. ja siinä ohessa mietin kannattaako mun ylipäätään kuumeilla, kun meillä näköjään perimässä kulkee noita ongelmia (as, adhd ja luki), jaksanko mä vanhempana?? Tosiasia kun on, että Nallen asiat vaatii tällä hetkellä todella paljon. Nimenomaan mun aikaani. JOten ainakin mun pitäisi lopettaa virtuaalimaailmassa hilluminen. Toisaalta kun nää asiat on välillä aika vaikeita, ja omat ajatukset on ihan solmussa, jokin vertaistuen (pah, sitä ei nykyään palstalla pahemmin ole) tapainen, tai toisenlainen näkökulma asiaan on joskus tarpeen.
Toisaalta, kun tuo tonttu on jo olemassa, sillä kokemuksella mitä esikoisesta on, sisarus pienellä ikäerolla olisi lapsen paras.
Voi ku nsaisi tän muun elämän sellaiseen järjestykeen, että voisin panostaa jollain tasolla myös Nallen kuntoutukseen, ja saataisiin niin hänelle kuin esikoisellekin toimivat tukikuviot, jotka ei siis kokonaan nojaisi mun hartioihini.

äh, meni vähän ot.. taas.. mutta toistaiseksi mä hillun täällä(kin) edelleen grinning smiley Ja TODELLA todella toivon, että saataisiin uutta verta kuumeilijoihin! ja miksei muillekin palstoille, ettei vaan piiri pieni pyörisi vanhojen vakkareiden voimin.
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

<3

Beata June 24, 2011 21:48

Ei. Minäkin mietin pitkään, että uskallanko

Piipa June 28, 2011 23:35

FLzAbcsdYbxxhSvdr

Edivar June 20, 2012 12:04

Ei kai, kyllähän monikin tuossa iässä vääntää vielä esikoistaankin. Mä

ä71 June 27, 2011 22:46

Juuei

tiiti June 27, 2011 21:56

Ei missään nimessä smiling smiley Mä täällä vaan loikin kun lapsiluku on jo täynnä, mutta kuopukseni sain 37,5 -vuotiaana smiling smiley (ev)

JAP June 27, 2011 21:23

Beata! Ei ole, tänne vaan ja äkkiä!grinning smiley (ev)

Sinjemaarit June 27, 2011 14:33

No ei tietenkäänsmiling smiley

Sininen Enkeli June 26, 2011 18:12

Aikapaljon noilla sanoilla sanoit vimeksikin ja toisin kävigrinning smiley (ev)

Sinjemaarit June 26, 2011 18:28

veit sanat suustani, SE on täällä pian taas ja se on ihanaa! (ev)

ev June 26, 2011 22:20

Joo,viime kerralla oli ihan eri juttu,

Sininen Enkeli June 27, 2011 11:00

3 vuoden päästä tää palsta on kuollut>

Sinjemaarit June 27, 2011 14:32

Niin, voi kun oliskineye rolling smiley Ja moni muukin>

Sinjemaarit June 27, 2011 09:36

Ja nyt sä veit varpaat mun suustani grinning smiley grinning smiley mulla kuumeilu tai mikälie sai taas uusia piirteitä, kuten koko palstailukin

Andrea June 27, 2011 15:00

öö.. kysyt täältä grinning smiley winking smiley grinning smiley

Andrea June 25, 2011 08:33

thumbs up

Lily June 25, 2011 17:17



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu