Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Heips kukkkuusmiling smiley>

Sinjemaarit
July 19, 2011 16:50
Mökiltä tultiin, vaik ois kai sinne edellisen viestini tuumin pitänyt jäädä, kun en plussaa mukanani tuonnut, mutta tulin nyt kuitenkin takaswinking smiley

Joo, yrityksistä huolimatta ei nyt plussaa tullut. Yritystä ainakin oli, sen voin vannoa, tekemällä ja ei tekemällä tehtiin, mutta kierto jäi vähän lyhyeksi ( 23) ja ihan vahvoja plussaviivoja en nytkään nähnyt. Tosin kiertopäibä 11 oli sen suuntaiset, mutta ei ihan osunut eikä uponnut nekään viivat. Tästä hiukan päättelen, että munasolut alkaa vissiin olla aika huonoja, kun se edellinenkin keskenmeno tapahtu niin, että munasolu ei siitä kummemmin kehittynyt tai sit tuo kysta siellä vaivaa. No, on ne vanhemmatkin akat vauvoja saaneet, että en minä ala tässä vielä kivestä kaivoon heittämään, mutta mennään tällee hiljalleen ja katellaan mitä tulee. Ovistikkuja edelleen käytän, KOSKA näyttää siltä, että niistä hy vanhemmalla iällä on hiukan enemmän merkitystä, eipähän tarvinne kauheesti odotella plussaa, jos näyttää, ettei tikut tahdissa mars samansuuntaisesti kahta viivaa näytä.

Mutta, hyviä puolia jos tästä etsii, niin olenpahan saanut ihan rauhassa keskitty vain tyttöni masuun ja tyttö omaansa eikä pelätä äidin raskauttasmiling smiley Toisaalta myös, prinsessa ei enää käytä edes yövaippoja, joten saan nauttia tälläsestä isosta tytöstäsmiling smiley Ja jos en vaikka koskaan raskaudukaan, niin kuukaudet ja vuodet ovat jo hionneet minua sen verran, että kroonista vauvakuumetta ei ole enää ja eikä sitäkään itkun tunnetta, jos tässä ei raskaudutakaan, että siihen on luontoäiti antanut jo hiukan valmiuksiasmiling smiley

Mikä ihaninta, tämä mummokuume on SUUREMPI kun mikään vauvakuumeeni ikinä! En voi sanoin selittää, mutta tämä on jotain suurta ja ihmeellistäsmiling smiley Nyt varsinkin, kun miun lapsenlapsi meinaa tulla pylly edellä maailmaan, apuva!!! No, kaikki on katsottu ja mitattu, että vauva mahtuu sieltä tulemaan ja pylly edellä synnytys ei paljon kummempi ole sitten tavalliseseen synnytykseen verrattuna. Pikkunen on syntyessään noin 3200g, että senkin puolesta hyvä ja yli 41 viikon ei annata raskauden tässä tilassa mennä. Tosin, voi vieläkin kääntyä, mutta epätodennäköstä, kun viikkon jo 38! Ajatelkaas, enää 2-3 viikkoa, niin viimestän silloin minä olen mummosmiling smiley Ja tytäreni äitismiling smiley No, tytöä veikkasivat silloin rv 20, että katsotaan nyt onko vai ei, kun eivät ole sitä myöhemmin osanneet sanoa.

Mutta mun loma jatkuu, joka tarkoittaa, etten koneella loman aikana pahemmin aikaani vietä, joten jatkan lomailua ja tuun sit kertomaan seraavalla kerralla, että miten tyttöni synnytys on mennyt. Niihin päiviin osuu seuraava plussajännitystkin, että katotaan nyt. Jännitystä riittää ja tää mummous on kyllä nyt mun pään sisällä suurempi juttu kun oma kuume, huumaavaa ja ihan pihalla oon kun lintulauta tästä ihanasta onnen tunteestasmiling smiley

Kp 4/ 23 ( tyttö rv 37+4)winking smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Heips kukkkuusmiling smiley>

Sinjemaarit July 19, 2011 16:50

Jänniä aikoja teillä vietetään smiling smiley (ev)

Andrea July 19, 2011 19:38

Juu, alussa sitä oli ihan sekasin onnesta>

Sinjemaarit July 19, 2011 21:00

Voi sua... <3 Sä oot niin ihana!! Mummo <3 (ev)

Fredriika July 21, 2011 17:00

miehet tongue sticking out smiley grinning smiley ei ne kanssa tajua mitään grinning smiley grinning smiley grinning smiley (ev)

Andrea July 19, 2011 21:41



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu