Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Ei hemmetti, silmät taitaa harittaa>

Sinjemaarit
August 03, 2011 14:57
mä aamulla tein aamupissan ja kävin pari kertaa viel pissalla, kunnes vaan ajttelin, että teenpä testin, kp 19. Mä puolitin yhden tikun ( kun on vaan yksi) ja se oli nega. Nyt kun tulin kotiin, se oli edelleen nega, mutta ihankun siinä ois haamuistakin haamuista haamuin. Mulla on vähän ollu ökläolo tässä, niin siksi testasin. Sit yks päivä mun ristiselkää särki, jota ei oo aikoihin särknyt ja se on yks raskausoire. Ei tää oikeesti varmaan nyt todellakaan voi olla mikään plussa, kun en ovuloinnut koko kierrossa ja todennäkösesti mä nyt vaan yrittämällä sinnikkästi siihen luoda toista viivaa, saan sen viivan näkymään. ei sitä muut nää, ei millään, vain minägrinning smiley Mut sen verran mä jotain siinä olin näkeväni, että oli pakko heti tänne alkaa höperöidägrinning smiley Voi taivas, oon mäkin ihan pimee, kun kaikkea nään. Ja siis toi oli raskaustesti, ei ovistesti. Mut hei, älkjää alkako te höperöidä tai iskee mitään peukkuja, mun silmät on vissiin vaan saanut liikaa aurinkoagrinning smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Ei hemmetti, silmät taitaa harittaa>

Sinjemaarit August 03, 2011 14:57

Kävin viel auringon valossa ulkona tuota tuijottaa>

Sinjemaarit August 03, 2011 15:25

no mut nyt on pakko

Andrea August 03, 2011 17:04

Buaahahaagrinning smiley Kiitosgrinning smiley>

Sinjemaarit August 03, 2011 17:19

Juuhhh.

tiiti August 03, 2011 18:15

Minusta on sama vaikka testatakkin, kun ei se siitä muuksi muutu milloinkaangrinning smiley>

Sinjemaarit August 03, 2011 21:18

Nii-in

tiiti August 03, 2011 22:00



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu