Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Buaahahaagrinning smiley Kiitosgrinning smiley>

Sinjemaarit
August 03, 2011 17:19
Joo, oikeesti, kyllä tää nyt on mun mielikuvituksen tulosta. Mulla nyt pyörii nää synnytys asiat niin mielessä. Aamulla näin yhden mummelin taluttavan samanlaista koiraa kun meillä ja aattelin, että juoksisko peräänkysyy rotua ja jos vaikka meidän koira saisi miehen, jos se ois poikakoirasmiling smiley Olin parvekkeella, niin en viitsinyt lähteä säntäilee, mutta naurahdin, että mikä hemmetin lisääntymisajatukset mua nyt oikein riivaa. Siitä varmaan tuo raskaustestikin piti tehdä, mutta ihan aikuisten oikeesti, sinä ei kukaan normi-ihminen nää mitään, vaan ihan hullu vaangrinning smiley

Enkä mää ees sillai kuumeile, että ois pakko saada plussagrinning smiley No sen takia mua hämmästykkääkin, kun siinä sit kuitenkin olin jotain näkevinäni, mutta joo, puolitettu testi ja 5h päästä sen katsoin, niin joopa joo, eikä se ees ollut haamu viiva, se oli vähän, niinkus haamun ylä ja ala osa ois ollut haamua ja sit siinä ois niinkus ollu jokin haamuista haamuin viiva ja tosiaan kun katoin yhdellä silmällä, en nähnyt oikein mitään, kahdella vähän enemmän, välillä en niilläkään ja sit pohdin, että näänkö vai näenkö vain omiani. Ilmeisesti todellakin omiani, mutta joo, pidetään palstaa pystyssä, hullu höperö mumo täällä horisee ja antaa muillekin joatin iloa siitä, että vois olla ja ei kuitenkaan olegrinning smiley

No, mä varmaan ton puolikkaan teen sitten huomenna aamupissistä ja jos e yhtäkään näyttää enempää, niin alan uskoa joatin, mutta jos sama haamu siellä kummittelee, niin sitten se tosiaan on vaan jokin kärpäsen paska mikä siinä on ilman mitän sen kummempiasmiling smiley Nythän on vasta 9 päivää oletetusta oviksesta, minkä itse limoistani määrittelin, vaikka testi ei sitä kertonutkaan, eli.....empä uskogrinning smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Ei hemmetti, silmät taitaa harittaa>

Sinjemaarit August 03, 2011 14:57

Kävin viel auringon valossa ulkona tuota tuijottaa>

Sinjemaarit August 03, 2011 15:25

no mut nyt on pakko

Andrea August 03, 2011 17:04

Buaahahaagrinning smiley Kiitosgrinning smiley>

Sinjemaarit August 03, 2011 17:19

Juuhhh.

tiiti August 03, 2011 18:15

Minusta on sama vaikka testatakkin, kun ei se siitä muuksi muutu milloinkaangrinning smiley>

Sinjemaarit August 03, 2011 21:18

Nii-in

tiiti August 03, 2011 22:00



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu