Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Heisulavei>

Sinjemaarit
August 14, 2011 13:06
meiltä hajos kone, joten en päässy koneelle tai olisin päässyt, mutten jaksanut tulla tänne yläkerran koneelle ( minäkö laiska?)grinning smiley

No, mutta meillä oli aika härpäkkää tuossa, kun oli isotuhon 8v syndet ja sit samalla niiden päätyttyä vietimme mummojuhliasmiling smiley
Olo on sanoisinko aika pöhelö, mutta ihme ja kumma, olen siivonnut eiliset sotkut ja jaksanut olla valveilla, vaika menimme nukkumaan vasta kuusi aamulla, seitsemän tuntia sittentongue sticking out smiley

Kp on 3, olin just testaamassa uutta testiä, mutta päätin, että odotanpa hetken ja samantien alkoikin, eli se niistä haamuista ja haamun haamuistagrinning smiley

Mutta oikeastaan ihan hyvä näin, sillä siskoni tosiaan kyseli, josko vähän juhlittas ja mun ois ollu siinä tapauksessa pakko ollu kertoa, että miksen voi juhlia ja mä en halua kertoa kellekään, kun mä plussaan, en siskolle siksi, koska mä en halua huolestuttaa mun sukulaisia, koska ne alkaa vaan ajatella, että mitä se nyt TAAS ja voi voi, miten se raskaus nyt menee, niin en todellakaan kerro kellekään ja mulla on vahvasti sellanen tunne, että JOS raskaudun, en kerro siitä oikeesti kellekään sukulaiselle, kun vasta sitten kun on miltei pakkosmiling smiley

Mutta mä vähän epäilen tätä mun raskautumista, kun en näköjään kovin hyvin ovuloi, että mitä tästä nyt tulee, mutta tän kuun lopussa mulla on onneksi se munasarjakysta ultraus, niin sit ollaan viisaampia, että vieläkö se siellä on ja kuinka iso jne.

Mutta joo, eilen tosiaan kävi taas tyttö vauvansa kanssa ja huh huh, meidän prinsessa sai hirveen hyteeria kohauksen, koska halus omia vauvan. Ei ollut mustasukkainen, vaan halus sen OMIA ja en meinanut saada pois hänen sylistään ja pelkäsin oikeesti, että se murskaa sen vauvan rajulla otteella, koska piti vauvaa kiinni kun naarastiikeri joka suojelee pentuaan. Oli oikeastan vähän pelottava tilanne ja mulla meni puoltuntia rauhotella prinsessa, huusi aivan hillittömästi. En tiedä mitä seuraavalla kerralla kun tulevat käymään, täytyy vahtia vaan ihna hirveesti ja en taida antaa syliin laittaa. En oo ikinä nähnyt mustasukkaista lasta tai tällästä omimista omissa lapsissani ja se oli kyllä aika mielenkiintoinen tilanne.

No mutta vauvava oli suloinen ja hänen myssynä jäi meille ja just soitin tytölle ja kerroin, etten tätä anna takas, ennen kun oon nuuhkinut viimesetkin vauvan tuoksut siitägrinning smiley

Nyt kävivät tänään hakemassa 7-8 viikkosen kissanpennun toisen kissan kaveriksi, että onhan niillä säpinää nyt sittensmiling smiley

Mutta siis kp 3 ei tunnu missään, vaikka totta kai kun on testaillut, niin ehkä pieni toive oli, että se ois plussa ja kun ei ollutkaan, niin oli vähän sellanen olo, että olinpas taas typerä ja menin halpaangrinning smiley Mutta siis en suoranaisesti osaa olla pettynyt, koska oon tosiaan sinut itseni kanssa, että jos plussaa ei tuu, sitä ei sitten tuu ja sillä siisti ja ehkä parempi niin, sillä jotenkin on tullut sellanen suojeluvaisto itseäni kohtaan, että haluisin elää terveenä ja pitkään ja sektio ja raskaus on aina riski, joten.....hyvä näinkinsmiling smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Heisulavei>

Sinjemaarit August 14, 2011 13:06

Voi harmi sad smiley (ev)

Elli&Keiju August 15, 2011 08:55

voihan luontoa kun teki tepposet smiling smiley

Andrea August 14, 2011 14:03

Joo>

Sinjemaarit August 14, 2011 15:23



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu