Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Joo>

Sinjemaarit
August 14, 2011 15:23
kun osaisi itse tehdä pisteen tähän kuumeilulle, mutta se luonto ei anna periksi, kun se vaan tuntuu oudolta, että laittas oikeesti sen pisteen. Kun ei oo sellanen olo, että pitäs laittaa. Kai mä jollain tavalla en yhden sitten vissiin haluisin, kun en osaa lopettaawinking smiley Mutta niinkus oon sanonut, ei se haittaa jos en sitä saa, kun oon saanut jo kaiken mitä voi vaan toivoa.
Mutta katteellaan nyt, en osaa sanoa lähenkö täältä pois, kulumalla, hitaasti vai nopeastigrinning smiley, aika näyttää, kai mun on jossain vaihessa luovutettava, mutta vielä ei ole sen aika.

ja mulla oli vähän omituinen olo kun menkat alkoi, ihan kun olisin ollut raskaana jollakin tapaa. Nuo menkat vaan alkoi jotenkin kummasti ja hirveen hitaasti ja sitten oli kauhean tummaa se veri, muutuen kyllä kirkkaammaksi, mutta vähän tuli sellanen olotila, että mistäs sitä tietää, vaikka olinkin raskaana, mutta se ei vaan ihan lähtenyt sujumaan, no mene ja tiedä ja mitäpä nuilla ajauksilla itseään kiusaamaan ja moista miettimään, parempi vaan jos en ollut raskaan a, mutta kaikkea sitä välillä miettii.
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Heisulavei>

Sinjemaarit August 14, 2011 13:06

Voi harmi sad smiley (ev)

Elli&Keiju August 15, 2011 08:55

voihan luontoa kun teki tepposet smiling smiley

Andrea August 14, 2011 14:03

Joo>

Sinjemaarit August 14, 2011 15:23



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu