Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Hiphei...

Sinjemaarit
August 19, 2011 15:15
Eipä oikein ehdi koneelle.itseasiassa oma kone huollossa ja en näillä muilla koneilla osaa olla, kumma juttusmiling smiley Mut joo, eipä ihmeempiä tänne, itse asiassa hyvää kuuluusmiling smiley
Mulla on jostain syystä ihana olo, ehkäpä siksi, että ei oo mitään kiirettä mihinkään. Kymmenen vuotta oon kulertanut lapsia milloin ja mihinkin ja nyt ei tartte lähteä mihinkään. On ihanaa vaan olla, suunnitella kaikkea ja ottaa rennosti. Tytön vauva on igana, nukkuu ja syö vaan, ei itke oikeastaan yhtään ja jos itkee niin itku on niin hiljaista että hyvä kun sen kuulee. Rintamaittoa puputtaa ja kasvaa ihan hyvin. Ottivat nyt kissanpennun , 8 viikkosen yhden kissan lisäksi, että onhan niillä touhuasmiling smiley Mä otan kuumeilun ihan huumorilla, mua vaan naurattaa tää mun höppänyys kuumeiluun. Tänään posti toi mulle 30 ovistestiä ja meinasin pissiä housuuni kun näin sen paketingrinning smileyA attelin, että oonko ihan pipi, Oikeestigrinning smiley en kyl kehtaa kelleen kertoa ees moista, ees teillegrinning smiley vai kerroinkohan mä jo?:
D itseasiassa mua nauratti tää mun kuumeilu, että miten ihminen voi samaan aikaan olla sinut itsensä ha kumeilun kanssa näin hyvib, ettei kuumeilu satuta? Enikinä uskonut, että voin näin vapautuneesti ja huumorilla kuumeilla, tiedostaen, etten ikinä ehkä saa sitä vauvaa, mutta osaan ottaa näin rennosti tämän. Miten koen olevani kuin lapsi omien höpötyksen kanssa merkkailen vuhkoon kiertoni eri vaiheita, kuin elämäänigrinning smiley mun pitäs olla aikuinen, mummo. . Mut ei musta ole vissiin koskaan kasvamaan liian aikuistagrinning smiley äitini oppi aikoinaan elämään sen tosiasian kanssa, että lapsiluku jäi kolmeen, mutta se ei ikinä tehnythäbestä vakavamielustä vaanpikemminkin vähän höppänän mummon joka on iloinen elämästään ja se huokuu hänestäsmiling smiley mä haluan samanlaiseksi, mun elämä ontässä ja siitä teen vaan kokajan parempaa, niistä asioista mitä mulla on, niitä vaalin ja rakastan ja ne toiveet mitkä ei toteudu, niiden tilalle istutan ruusutarhan minkä vieressä nautin elämästägrinning smiley tTiedättekö, mulla on ihan hirveesti unelmia ja mä tiedän, että monet niistä saan toteutumaan, ainakin tämän ruusutarhan. Tää meidän nyksäkoti ei nimittäin jää lopulliseksi kodiksi ja ihan ei gaan kuvaannollisesti vaan ihan oikeesti, tuon ruusutarhan aijon vielä saadasmiling smiley en tarvitse enää lasta, olen huomannut, että pelkästään tekemällä lapsia ei löydy se suurin oni ja autuus vaan sisäisellä hyvällä ololla, sillä, kun löytää sen jyväsen millä elää sitten sitä loppuelämääsmiling smiley
Lapset on suurin rikkaus, mutta täytyy muistaa, että yli puolet elämästä kannat sylissäsi muutakin kun elämän vilhaa, vauvaa.
Minä olen tainnut löytää sen oman jyvän, taimen, mitä kasvattaawinking smiley
Mut joo, ymmärsköhän kukaan mitään tästä, mut ei se haittaa jos ei ymmärtänyt:
D
Joo, mut tosiaan kuumeilu on hauskaa ja olo ihana, katotaan mitä tää kierto tuo tullessaan, antaako oviksen vai risukimpun:
D
YStävältä sain tänään ihanan kukkakimpun, et sen voimalla risukimppukaan ei haittaa:
D. Ihanaa kuumeilua kaikillesmiling smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Hiphei...

Sinjemaarit August 19, 2011 15:15

Ja teksti taas yhtä kaaoottista>

Sinjemaarit August 19, 2011 19:12

Ihania

Tärppä August 21, 2011 12:51

No kyl mä täällä nyt viel vähän aikaa olen>

Sinjemaarit August 21, 2011 16:27

Sun tekstejä on aina kiva lukea, niistä tulee hyvälle tuulelle smiling smiley

Andrea August 19, 2011 22:39

Juu, varmasti ehitte ja varmaan saatte yhteisen sävelenkin unelmiis>

Sinjemaarit August 20, 2011 13:04



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu