Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Joo, no mulla oli toi viikko aika niukka vuodoltaan, että johtuskohan siitä sitten>

Sinjemaarit
November 27, 2010 15:57
itse keskenmeno vuoto oli erittäin runsas, mutta jo seuraavana päivänä normaali/ niukka ja sit on vaan vuodellut koko ajan, mutta normaali side on riittänyt. Vessassa käynnin yhteydessä ja pyyhkäisten sitten lorissu enempi. Nyt tosiaan vuoto on runsasta edelleen ja hyytymiä tippuu:p, mutta olo ok ja mies on hakemassa mulle just punkkua ja turbositeitä, hyvä yhdistelmägrinning smiley Jotenkin tarvi tuohon yläpäähän kans hoitoa edes pari lasillista, kun nyt uskallan ottaa, koska tilanne on ok. Aamulla oli sellanen " välikuolema" fiilis, kun ei tiennyt, että mitä tää nyt sitten on.

Mutta mä aijon nyt syödä hyvin, juoda vähän punkkua, käyn saunassa ihan piipahtaa " housut jalassa" ja otan saunaoluen. Mites sekin sananparsi meni, että jos ei viina , terva ja sauna auta, niin se on kuolemaks. Et heitetään nyt vielä tervan tuoksuakin kiukaalle kaiken varuiksgrinning smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! Oli vähä kurja aamu>

Sinjemaarit November 27, 2010 13:17

Ruoka kuulostaa hyvältä =)

*Napsuneiti* November 27, 2010 14:57

Joo, no mulla oli toi viikko aika niukka vuodoltaan, että johtuskohan siitä sitten>

Sinjemaarit November 27, 2010 15:57



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu