Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Huomenta! Ja tervetuloa puolukka ja peruna! Kiva saada lisää väkeä>

Sinjemaarit
December 08, 2010 08:20
tää on niin hiljanen palsta, verrattuna moneen muuhun kuumeilupalstaan, siellä on vähän eri menowinking smiley

No, mutta eilinen lääkäri käynti meni aivan penkin alle. Istuin junassa 50 minuuttia, kun sen matkan piti kestä noin 15 minuuttia. Bussit myöhässä ja sitä rataa ja myöhästyin lääkäristä niin paljon, ettei läääkäri enää ottanut minua vastaan. Kyllä sapetti, koska ei toi mies nyt ihan tosta noin voi ottaa lomapäiviä töistä! Mut menin sitten jouluostoksille ja sain siellä vähän parempaa mieltä...toisaalta kyllä mitään ei oikein mistään löydy ja kaikki maksaa..ja krääsästä en tykkää...niin en nyt ole tänä jouluna kaikkein parhaimmalla joulufiiliksellä ollut, se täytyy myöntää. Niin paljon liikaa kaikkea ajateltavaa ja epäonnistumisia, että yksinkertasesti vä-syt-tää ja odotan kovasti jo tammikuuta, että nää joulut ja uudetvuodet vaihtuu.

Kaunistahan tuolla ulkona on ja ihanaa kun on talvi....mutta joo...kyllä vaan entiseen minään verrattuna fiilikset on paljon matalammat kun ennen, mikä on vähän harmillista.

Nyt vielä kun meni olkapää, että kipulääkeiden voimin elän päiviä. Yöt nukun vähän huonosti, kun olkapäähän sattuu. Sit nuo kystat, tuo isoin kysta vaivaa eniten, se on 3.9 kertaa 3.2 cm, noi muut kolme on vain aavistuksen pienempiä ja ne on toisella puolella, niitä nyt sitten seurataan ja jonkin kontrolliajan saan niiden vuoksi parin kuukauden päähän.

No, mutta pakko kai se ois lähteä pipareita leipomaan muksuklubiin. En vain tedä pääseekö tuolla rattailla mihinkään ja kuinka mun olkapää kestää, mutta tänne neljän seinän sisälle jos jään, niin se on jo henkiseksi kuolemaksi.

Yrittäkäähän tekin pitää palstaa pystyssä, nimittäin voi olla , että mulla ei oo kauaa fiiliksiä roikkua täällä, jos täällä ei kukaan viitsi mitään mistään puhua. Tuolla taaperoissa en usko enää pyöriväni, sen kerran kun siellä käy, sieltä ei oikein irtoo itselle enää mitään, eli nää palstat alkaa oikeesti vähän jo kyllästyttää, jos suoraan sanon. Ja turha sanoa, että kiva, että sinä Sinje edes pidät palstaa pystyssä....nyt ei vaan fiilikset oo niin mainiot, että välttämättä jaksasin.

Mut jotain positiivistakin. Se " eroahdistus" on vähän lieventynyt, itseasiassa kokonaan. Eilen jäin Malmin asemalla pois, kun menin jouluostoksille sinne ja tuntui siltä, että apua, kun mun ois pitänyt jäädä Puistolassa pois, että mulla on ikävä sinne! Mä alan oikeesti nauttia tästä kodista<3 Ja ihanaa kuumeilla, se kuume on ja pysyy, se ei lähe mihinkäänsmiling smiley Ja vuoto on loppunut!!!! Vihdoin ja viimeinsmiling smiley Nyt vaan oottaa menkkoja ( kun eihän siitä vuodosta tarpeekseen saagrinning smiley), että saa alkaa oottaa ovistawinking smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! Ja tervetuloa puolukka ja peruna! Kiva saada lisää väkeä>

Sinjemaarit December 08, 2010 08:20

Kiitos kiitos, vaikka tosi haaveiluasteellahan tämä kuumeilu vielä on kun...

Puolukka December 12, 2010 18:07

kiva, että alat kotiutumaan pikkuhiljaa smiling smiley

Andrea December 08, 2010 20:21

smiling smiley NO, mutta kiva kun ees joku höpöttää...>

Sinjemaarit December 08, 2010 20:57



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu