Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

smiling smiley NO, mutta kiva kun ees joku höpöttää...>

Sinjemaarit
December 08, 2010 20:57
itse en itseasissa oikein jaksa nyt innostua näistä palstoista ja facebook on kans yks sellanen, että käyn vain postilootaan sielläkin äkkiä laittamaan jotain. Jollain tapaa " ikävä kyllä" muiden odotukset vähän jopa satuttaa, kun on itse väsynyt tähän omaan " ähpöh" olotilaan, niin miten sitä jaksaisi vielä muiden odotuksista iloita...

välillä kun tuolla liikenteessä on niin takkusta liikkua, niin huomaan, että monet vanhemmat ihmiset on ihan nenä rullalla, kauheeta valitusta kokoajan....mä en kyllä jaksa sillai valittaa "ääneen" ja sanoinkin miehelle, että kyllä mun teki mieli tänäänkin itkeä, mutta kun on niin kova luonne, niin en antanut periksi. Mulla oli aamupäivällä taaperon kans taas tilanne, että myöhästytiin bussista, vaikka kuinka olin jämynä ja päätin, että ME LÄHDETÄÄN, niin kellon viisareita vastaan en kuitenkaan en voi mitään ja niin myöhästyttiin ja kotiin jäätiin. Tarkotus oli pipareita mennä leipomaan....n, kaveri päätti sitten tulla meidän luo ja tulos se, että lähdön hetkellä koira karkas...se näki jonku rusakon ja sit sitä vietiin....lopputulos oli se, että mun isä joutu hakee pikkutuhon ja mä menin niitä vastaan, koiran, tuplien ja auraamattomalla kävelytiellä taapertaen yhteensä 5km. Kun vaan koko ajan isketään jollain pannulla päähän, että äläs luulekaan , että helppoa sun elämäs olis! Mut mä näytin taas taivaan merkit sille joka luulee, että mut saa*ana lannistaagrinning smiley Mä sain pikkutuhon pidemmäksi aikaa eskariinsmiling smiley Vien sen aamulla YKSIN ja haen sen YKSIN kerran viikossa , muutoin hakee mun mies! Eli tammikuusta mun elämä helpottuu ja saan heittä vaikka noi tuplat lepikkoon jos haluan ja ollaan omalla pihalla noiden lasten kanssa. Tää on ollut niin raskas syksy ja alkutalvi, että tän mä vedän nyt sisullasmiling smiley

Kyllä noista penteleistä " rakkauden hedelmistäeye rolling smiley" saa sitä voimaakin ja niiden takia sitä oikeesti jaksankin, mutta kyl nää hormonit on nyt mun päätä sen verran lahottanut, että miehellekin sanoin, että mitä sä mulla mitään teet, laholla ja tyhmällä , että oo viisas ja ota uus akka, johon mies sanoi, että luuletko, että sun elämääs sillä helpottasinsmoking smiley Hemmetti, niinpä niin::vitutus::grinning smiley

Mut kyl tää tästäsmiling smiley Niinku mä oon sanonut, niin väliaikastahan tää vaan on ja ymmärrettävää, että tässä vähän nyt märistään, mutta kyl tää tästä alkaa helpottaa. Huomenna leivon pullaa ja lauantaina on taaperon, ihanaisen uhmaikäisen vintiöni, 4- vuotis synttärit ja niitä alan väsäillä<3Yks Itsenäisyyspäivän vieras sanoi omasta 4- vuotiaasta lapsestaan, että hän on niin viisas lapsi, ettei oikein halua soveltua lapsen rooliin tjn, mutta auka osuvat sanat, mä jotenkin pidän tota meitin 4- vuotiasta tällähetkellä just sellasena " ei lapsen roolissa" olevalta lapselta, lapsi liian isoissa saappaissa ja minä ite vaiheessa... koettelee äitiä, mutta koetelkoon, kestän, kestän, kestän..ihana pentu se on silti, noi pukeutumisvaiheet on vaan pyllystä.smiling smiley

Mutta joo, palsta hiljenee, se on varma. Mä oon vähän siirtynyt muihin maisemiin ( palstaan), kun täällä ei synny keskustelua ja sitä mä haluan. Tää palsta on vaan kun kuollut ja kun tällä on, niin tuntuu vähän, kun itskin ois jossain hautuumaala ja ei näin vakavaa kuumeilu tarvitse olla....mut huomaan, että tuolla toisella palstalla sitä jopa hymyilenkin ja jopa nauran ja innostun,on ihanaa olla iloinen toisten plussista ja nähdä myös kohtalotovereitakin....voi kun tämäkin palsta olisi sellainen. Minusta tuntuu, että ennen täällä oli kivasti porukkaa, nyt täällä ei pyöri kun muutama.

Mut ihanaa odotusta sulle andrea, olen iloinen teidän kaikkien puolesta, että teilä raskaus kuitenkin sujuu ihan hyvin. Se on ihanaasmiling smiley

Mä oon onnellinen, että mulla on kuitenkin monta hyvin mennyttä raskautta<3 Niistä saa olla niin kiitollinen ja niiden voimalla uskon, että vielä koen yhden onnituneen raskauden...ens vuonnawinking smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! Ja tervetuloa puolukka ja peruna! Kiva saada lisää väkeä>

Sinjemaarit December 08, 2010 08:20

Kiitos kiitos, vaikka tosi haaveiluasteellahan tämä kuumeilu vielä on kun...

Puolukka December 12, 2010 18:07

kiva, että alat kotiutumaan pikkuhiljaa smiling smiley

Andrea December 08, 2010 20:21

smiling smiley NO, mutta kiva kun ees joku höpöttää...>

Sinjemaarit December 08, 2010 20:57



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu