Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

No, se oli tarkoituskin, että uppossmiling smiley Kun monesti jos noin syvällisesti ja>

Sinjemaarit
December 10, 2010 15:39
kuumeilevasti ajattelee, niin voi olla, että jos ei ala sitten tositoimiin, niin jää myhemmin harmittamaan, että voi että kun en sitten uskaltanut tehdä sitä pienokaista.

Kaikkihan ei mene suunnitelmien mukaan, voi kun meniskin.....tai en tiedä, oisko sekään loppujen lopuksi hyväeye rolling smiley Asiat menee kun menee ja itsekin monesti mietin, että kolme mulle suotiin ilman suurepia ongelmia, mitä nyt yks tuulimunaraskaus siinä välissä, mutta sitten alkoi hullunmylly. Sit taas tuli seesteinen vauvajakso, lapsia tuli ihan kivasti, ilman ihan suurimpia ongelmia, kun taas nyt marraskuussa jysähti ja koin sen surullisuuden, että aina ei mene niin kuin ajattelee....

miten menee seuraava, samalla tavoin, pahemmin....

mutta kun jotain haluaa, niin haluaa myös uskoa onnistumiseen<3

Mä olen ehkä yltiöpositiivinen ja hiukan hurahtanut vauvoihin, koska jaksan yrittää vielä uutta raskautta, mutta jos ei yritä, ei mitään saakaan. Näin se vain on. Enpähän jää katumaan, etten yrittänyt!

Ainahan sitä miettii tulevia ja miettii, milloin olisi aika tositoimiin ja niin sitä pitääkin. Se on ihan luonnollista ja vauvakuumeilussa saa kuunella todellakin itseään ja päättää, milloin haluaa alkaa kuumeilemaan. Saa toivoa, saa unelmoida...

Mä itse odotan kovasti noita "ekoja" menkkoja, sitten mennään eikä meinata ja ihanaa taas alkaa jännittämään, että onkohan sitä raskaana vai eiwinking smiley

Kiva kun kuumeilet ja astelehan rohkeasti jossain vaiheessa ihan kynnystäkin pitemmälle..tositoimiinsmiling smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Pähkäilyä

kastanja December 09, 2010 14:09

Joo, siis mähän en ole mikään ( siis oikeesti en ole, vaikka niin moni luulee)>

Sinjemaarit December 09, 2010 21:03

Juuh, kuumeilenhan minä, sitä ei voi kieltää... kyllä osui ja upposi tuo sun kommentti.

kastanja December 10, 2010 14:18

No, se oli tarkoituskin, että uppossmiling smiley Kun monesti jos noin syvällisesti ja>

Sinjemaarit December 10, 2010 15:39



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu