Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Huomenta! Täällä tulee sanottua huomenta yleensä pihan oraville>

Sinjemaarit
December 14, 2010 08:11
ja täällä palstalla ei tahdo olla niitäkääneye rolling smiley No, tänään törmäsin aamutuimaan naapurinmieheen, niin ei tuntunut ihan hiljaselta tämä tienoosmiling smiley

Eilen oli ihan kiva päivä. Tutustin kouluihin ja samalla sain sitten kaverin<3. Heh, on sitä ihminen ihmeen hömppä, kun on kun pieni lapsi, kun saa uuden ystävän<3. Mutta nyt tutustuin toiseen eskarilaisen kaverin äitiin, siihen, jolla oli tyttö eskarissa. Et nyt mä sain kahden äidin yhteytiedot ja tuntuu kivalta, kun alan kotiutua tänne oikein tosissaan. Tää toinen äideistä asuu ihan mun vanhempien vieressä, itseasissa niissä taloissa, joihin haaveilenin joskus muuttavanismiling smiley Elämä on vaan joskus niin ihmeen pieni, vaikka onkin suuri...sitä kohtaa elämässä asioita, jotka vähän kun loksahtaa paikoilleen. Vähän kun palapeli ja niitä puuttuvia paloja löytää omalta polulta aina uudestaan ja uudestaan. Tuskin koskaan se palapeli ei täysin valmistu, eikä ole tarkotuskaan, koska se on vähän kun sukupuu, jatkumosmiling smiley

Mutta mä odottelen kaukokiidon kuljetusta, koska meidän tenaville tulee tänään Liisa- kerrossänkysmiling smileySit lähdemme ulkoilemaan japitäs kyllä käydä vähän jouluostoksillakin, mutta katotaan nyt.....

Kuumeilun puolelta ei mitään erikoista. Edelleeni minimallinen, mutta läsnä oleva tuhru kiusaa. Mutta tosiaan torstaina ollaan viisaimpia, mikä on homman nimi, kun on lekurille vihdoin ja viimein aika.
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! Täällä tulee sanottua huomenta yleensä pihan oraville>

Sinjemaarit December 14, 2010 08:11

Huomenta!

tiiti December 14, 2010 10:37

smiling smiley>

Sinjemaarit December 15, 2010 15:21

Täälläkin yks uskollinen lukija,ei vaan tuu ite kirjoiteltua enää millekkään puolelle mutta Sinjen jutut käyn

Liina December 14, 2010 12:19

Joo, samat sanat....harvemmin sitä enää sillai kirjoittelee ja>

Sinjemaarit December 15, 2010 15:27

Mä kanssa käyn Sinjen kuulumisia lukemassa mutta en aina jaksa höpistäsmiling smiley (ev)

Sininen Enkeli December 14, 2010 19:49

Eihän sun tarttekaan höpistä, kun sä kuulut odottajiinsmiling smiley<3 (ev)

Sinjemaarit December 15, 2010 15:09



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu