Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Ja vielä>

Sinjemaarit
January 03, 2011 21:48
yhdelle oli sanottu, että pitsä odottaa 6kk ja yks lääkäri kans ihmeteli huutomerkkien kera, että mitä ihmettä, välittömästi voitte yrittää!

Tässä on yhden lääkärin vastaus:

Voitte suunnitella uutta raskautta ihan heti, jos teist? silt? tuntuu, eik? kuukautisia tarvitse odottaa ennen uutta yrityst?! Se on aivan vanhanaikainen k?sitys ennen ultra??niaikaa. Mik?li uusi raskaus alkaa v?litt?m?sti, ei se ole mitenk??n vaarassa aiemman tuoreenkaan keskenmenon takia. Sinulle ei my?sk??n ole mit??n terveydellist? haittaa, vaikka uusi raskaus alkaisi v?litt?m?sti. Aimman neuvon takana oli se, ett? koska munarakkulan uusi kypsyminen k?ynnistyy keskenmenon j?lkeen vasta sitten kun kaikki raskaushormoni on elimist?st? h?vinnyt (riippuu ihan sen edelt?v?st? tasosta), ei tarkkaan tiedetty, milloin raskaus oli alkanut, ja sill? voi olla merkityst? loppuraskaudessa. Nyky??n ultralla pystymme m??ritt?m??n raksauden keston riitt?v?ll? tarkkuudella. Keskenmenon j??lkeen kun kierto k?ynnistyy, niin kohdun limakalvo kasvaa ja muodostuu alkiolle vastaanottavaksi heti, elik? sek??ne i tarvitse mit??n toipumisaikaa. Eli onnea teid?n projektillenne!

ja tosiaan, yhdelle lääkäri sanoi, että joskus kaavinta voi aiheuttaa kovaa käsittelyä kohdussa, mutta silloin harvemmin limakalvo on mennyt huonoksi ja ensimmäinenkin limakalvokerros on kuoriutunut pois ja silloin raskaus on mileti mahdoton edes alkaa. Mulla se oli normaali,e li kolmikerroksinen! Mietin siis, että miksi tosiaan nykyään sitten sanotaan, että odotas ne yhdet tai parit menkat, kun kohtu ei tarvitse mitään toipumisaikaa?????

Et vähän tuntuu siltä, että mitäs jos tässä ei oottaskaan sitä yhtä kiertoawinking smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

No voihan DÄMconfused smiley>

Sinjemaarit January 03, 2011 21:36

No minulle on aina sanottu, että voi alkaa yrittämään heti, MUTTA

tiiti January 04, 2011 13:53

Joo, mä uskon kyllä tosiaan, että näin muuten onsmiling smiley>

Sinjemaarit January 04, 2011 18:02

Mä voisin kuvitella että

Sininen Enkeli January 04, 2011 12:19

Juu, totta tämäkin ja just, että kohtu ehtii vähän palautua>

Sinjemaarit January 04, 2011 18:06

Mä täällä loikin taas sun kuulumisia lukemassa ja vastaanpa tähän kun ite

Liina January 04, 2011 08:52

ja pakko löpistä vielä sen verran tänne ku muillekkaan en voi>

Liina January 04, 2011 09:06

No on tosiaan ihania uutisia<3 (ev)

Sinjemaarit January 04, 2011 18:07

Ja vielä>

Sinjemaarit January 03, 2011 21:48

Ja tässä on kans yks vastaus>

Sinjemaarit January 03, 2011 21:57



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu