Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

ja pakko löpistä vielä sen verran tänne ku muillekkaan en voi>

Liina
January 04, 2011 09:06
eli mulla oli aika ihana uuden vuoden aatto kun sain 2 raskausuutista ja molemmat vieläpä niin odotettuja ja niin läheisille ihmisille et tuntuu kun itekki sais palan vauva-aikaa vielä takaisin winking smiley eli mun paras ystävä siitä saakka kun ollaan oltu ite vauvoja,löysi vihdoin sen oikean vajaa 2v sitten ja alkoi aika pian kuumeilemaan,kaikki me muut ystäväpiirissä kun ollaan jo 2 tai 3 lapsen äitejä..niin hän teki nyt aattona positiivisen raskaustestin ja uskoi mulle sit salaisuuden heti(mäkin oon aina ekana hälle soittanu)eli asiasta tietää vaan miehen lisäks mä ja miehen sisko.Tää vauva syntyy jos luoja suo niin sopivasti ystävän 32v lahjaksi =)
Ja toinen,vieläkin odotetumpi uutinen sit oli mun veljen avokin raskaus,teki testin siis myös aattona täällä kun kyläilivät(viikon verran),ja heillä yritystä takana pian 4v ja 1 km nyt viime syksynä..eli tämäkin sit salaisuus..oli hieman vaikea pysyä nahoissaan kun samana päivänä näin 2 upeaa uutista kuulee eikä saa kellekkään puhua winking smiley ja vielä molemmat näistä naisista kyseli multa et onkohan sinne(toiselle) jo vauva tulossa..kun tietävät kuitenkin yrityksestä..
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

No voihan DÄMconfused smiley>

Sinjemaarit January 03, 2011 21:36

No minulle on aina sanottu, että voi alkaa yrittämään heti, MUTTA

tiiti January 04, 2011 13:53

Joo, mä uskon kyllä tosiaan, että näin muuten onsmiling smiley>

Sinjemaarit January 04, 2011 18:02

Mä voisin kuvitella että

Sininen Enkeli January 04, 2011 12:19

Juu, totta tämäkin ja just, että kohtu ehtii vähän palautua>

Sinjemaarit January 04, 2011 18:06

Mä täällä loikin taas sun kuulumisia lukemassa ja vastaanpa tähän kun ite

Liina January 04, 2011 08:52

ja pakko löpistä vielä sen verran tänne ku muillekkaan en voi>

Liina January 04, 2011 09:06

No on tosiaan ihania uutisia<3 (ev)

Sinjemaarit January 04, 2011 18:07

Ja vielä>

Sinjemaarit January 03, 2011 21:48

Ja tässä on kans yks vastaus>

Sinjemaarit January 03, 2011 21:57



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu