Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Huomenta!

Kiida 21
November 03, 2010 08:36
Kurjaa tuollaiset valvomiset!!! Mua väsyttää sen takia, etten saa itseäni riittävän ajoissa nukkumaan ja kuuden jälkeen heti ylös ja töihin.

Työnantaja sai vihdoin varattua mulle sen hotellihuoneen, joten illaksi Hesaan ja huomenna illaksi takaisin. Välissä täytyis pitää koulutusta.

Mulla pyörii enemmän ja enemmän mielessä toi kipuileva polvi. Miten pärjään sen kanssa vielä pitkään? Eihän sitä voi juurikaan tutkia raskauden aikana, enkä mä oikein synnytyksen jälkeen heti voi kepeillä kävellä... Toinen mikä vaivaa, on nännin läheltä löytämäni kaksi ruskeaa pienen pientä epäilyttävää "luomea". Multa on siis leikattu pari vuotta sitten tyvisolusyöpä otsasta. Ton ei kyl pitäis tulla kuin tyyliin kasvojen alueelle, mutta korvien väli kehittää helposti kaikkea.... Maanantaina menen näistä valittamaan lääkäriin... Mulla on kahdessa edellisessä raskaudessa ollut jotain. Esikoista odottaessa oikeaan kainaloon tuli iso kyhmy, joka onneks osottautui hyvälaatuiseksi, mutta poistettavaksi. Se poistettiin, kun olin lopettanut imetyksen. Nuorimmaista odottaessa otsaan tuli finnin oloinen "patti", joka osoittautui pahalaatuiseksi ja poistettiin kahdella leikkauksella. Ekalla kerralla ei tajuttu ottaa riittävän isolta alueelta sitä pois. Nyt sit vaivaa polvi ja "luomet" sekä tietty runsas vuosi sitten todettu kilpirauhasen vajaatoiminta. Loppujen lopuks pieniä asioita, mutta silti mielessä pyöriviä asioita. Onneks mieli ala on pysynyt hyvänä ja suht iloisena! Vatsassa tuntuvat hentoiset liikkeet päivittäin tuovat suurta iloa itselle! Ja tottakai ne kotona olevat lapset! <3
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Harvinaisen aikaista huomenta taas pitkästä aikaaa..

Hemuliini November 03, 2010 03:41

Voi sinäkin valvoskellut... Meikä heräs myös jo neljältä ja sitkeesti koitin parituntia sängyssä maata...

emmaliini November 03, 2010 12:25

Ja plääääääh...

emmaliini November 03, 2010 16:21

Päivää! Miksi mun kroppa toimii öisin niin aktiivisesti? Mä ramppaan pissalla ja välillä janottaakin. Päivisin ei sitten tartte pissalla juostakaan. (ev)

Aurora 37+ November 03, 2010 11:43

Huomentapäivää!!

eewokki November 03, 2010 10:45

Huomenta!

Andrea November 03, 2010 10:08

Huomenta.

haaveilija 38+2 November 03, 2010 08:50

Huomenta!

Kiida 21 November 03, 2010 08:36

Tasisonnee!!

eewokki November 03, 2010 10:28

Kiitos ja kiitos! smiling smiley (ev)

Kiida 21 November 03, 2010 10:45



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu