Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Huomentapäivää!!

November 03, 2010 10:45
Täällä ollu aika vauhdikas aamu, kun kellon pirulainen ei herättäny. Onneks heräsin itse, mutta vasta kasilta ja sit tulikin jo kiirus saada eskari ja koululainen kuntoon siihen kun taksi tuli hakemaan. Ja oikein sopivasti kiireaamuun pienimmätkin päätti herätä samaan syssyyn isompien kanssa niin sehän vielä hidasti mun hommia, tuo neitikkä kun on sellanen et se haluaa kulkea sylissä mukana ekan tunnin heräämisensä jälkeen.
Kolmosenkin sain just lähetettyä kerhoon. Eilen hajos miehen työautosta pyyhkijät ja tänään tietty kamala sade niin miehen oli pakko mennä töihin isolla autolla. Onneks miehen isä tuli hakemaan kolmosen ja vei kerhoon.
Nyt sais huokasta ja köllähtää hetkeks sohvalle. Laitan telkkariin pyörimään lastenohjelmia ja nappaan neitikän kainaloon niin saan rauhassa kölliä.

Oksetus on edelleenkin kamalaa, mutta mieli muuten parempi niin kyllä tän kestää. Eilen posti toi ne sea banditkin, mutta ovat sitten liian pienet mulle. Mulla on tosi ohut ranne niin ajattelin tilata lasten kokoiset, kun pakkauksessa lukee, että sopivat myös ohut ranteisille aikuiselle. Tilasin lasten kokoiset siks, kun meidän kakkosella on aika pahaa matkapahoinvointia yhtään pidemmillä matkoilla niin ajattelin, et menevät sit hällekkin. Pitää tilata itselle isommat tai sit askartelen ite resorikankaasta ja puuhelmistä omat smiling smiley



Kotiäitee
Poijjat -03, -04, -06, -07 ja Neitikkä -09
Ylläripyllärin la 24.6.2011

Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Harvinaisen aikaista huomenta taas pitkästä aikaaa..

Hemuliini November 03, 2010 03:41

Voi sinäkin valvoskellut... Meikä heräs myös jo neljältä ja sitkeesti koitin parituntia sängyssä maata...

emmaliini November 03, 2010 12:25

Ja plääääääh...

emmaliini November 03, 2010 16:21

Päivää! Miksi mun kroppa toimii öisin niin aktiivisesti? Mä ramppaan pissalla ja välillä janottaakin. Päivisin ei sitten tartte pissalla juostakaan. (ev)

Aurora 37+ November 03, 2010 11:43

Huomentapäivää!!

eewokki November 03, 2010 10:45

Huomenta!

Andrea November 03, 2010 10:08

Huomenta.

haaveilija 38+2 November 03, 2010 08:50

Huomenta!

Kiida 21 November 03, 2010 08:36

Tasisonnee!!

eewokki November 03, 2010 10:28

Kiitos ja kiitos! smiling smiley (ev)

Kiida 21 November 03, 2010 10:45



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu