Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

esikoiselle täälläkin pidetty, mutta

November 11, 2011 07:13
olen huomannut että vasta imetyksen lopettaminen (lopetin kerrasta päivät ja yöt kahdelle vanhemmalle, olivat silloin reilun nvuoden) rauhoitti yöt. saas nähdä miten tää kolmonen sit aikanaan...

joka tapauksessa esikoista koulutti mies huolella. huusi aivan kauheesti, muistaakseni lähes viikko meni koulutukseen. sit oli viikon hyviä öitä ja tuli nuha ja se sekoitti taas koko pakan. kun nuhasta selvittiin, koulutti mies uudelleen. taas meni lähes viikko koulutukseen, pari vkoa hyviä öitä ja sit tais hampaat sotkea kuvion. tästä viisastuneena kakkosen kohdalla mietin, että ei oo koulutus sen huudon arvoista, kun lopputulos ei ollut kuitenkaan pysyvä. tuon imetyksen lopettamisen myötä (ja ehkä' ikäkin teki tehtävänsä?) yöt rauhoittui. tosin toka meillä ei heräillyt kauheesti enää muutenkaan, kun oli 1-vee täyttänyt. esikoinen sen sijaan heräsi lähes poikkeuksetta pari kertaa yössä kaksivuotiaaksi... senkin jälkeen usein vielä kerran.
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Onko kukaan pitänyt nyytille unikoulua itse? Kokemuksia?

Sanni November 10, 2011 13:33

loikin vastaamaan. Tosikolle piti pitää n.10kk iässä

telperion November 11, 2011 10:49

esikoiselle täälläkin pidetty, mutta

vanuli November 11, 2011 07:13

Esikoiselle pidettiin, meni jonkinaikaa että tottui nukkumaan yöt läpi ilman maitoa, aluksi annettiin vähän vettä. Toka ja kolmas en niin tarkkaan

haaveilija November 10, 2011 21:42

Mä pidin esikoiselle aikoinaan sitä itkutonta unikoulua, sitä missä hyssytellään vaunuissa alkuun. Yösyötöt ei jääneet kokonaan pois mutta

Wilma la Cavazza November 10, 2011 14:35

en ole. meillä on kausittain sitten nukuttu tissi suussa... tontulla ainakin hampaat kiusaa tosi paljon, eikä silloin kelpaa kuin tissi. tutti on ihan vitsi ja vesipullo on lähinnä kiva lelu.

Andrea November 10, 2011 14:31

En ole. Esikoisen tissi suussa nukkumiset loppui kun lopetin imetyksen 10kk iässä. Toka

Miumau November 10, 2011 13:43

Meillä yösyötöt on lopetettu melko myöhään.

tiiti November 10, 2011 13:36

Niin siis meillä ne on olleet reilusti yli 1 vuotiaita, ennenkä olen jaksanut asialle mitään tehdä. (ev)

tiiti November 10, 2011 16:15



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu