Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

loikin vastaamaan. Tosikolle piti pitää n.10kk iässä

November 11, 2011 10:49
Meni nukkuminen yhdeks viuhtomiseksi viiden minuutin välein käänsi kylkeään mun vieressä ja halus tissin suuhun ja sitten se taas ei kelvannut. Pelkkää pyörimistä kaikki yöt eikä mun nukkumisesta tullut mitään. Yhtenä iltana päätin irrottaa tissin suusta ennen nukahtamista. Seurauksena pari minuuttia karjumista mun vieressä jonka jälkeen alkoi hakea itsekseen unta. Yöllä oli pari pientä huuto kohtausta ja jo parin yön jälkeen yöt rauhoittui ja toisinaan ei ollut huutoa ollenkaan. Ja nukkui seuraavat kolme kuukautta vielä mun vieressä, mutta paljon rauhallisemmin. Vieläkin meillä karjutaan välillä öisin ja toisinaan nukutaan koko yö heräämättä. Mutta aika helposti tuo yösyöminen jäi tissitakiaiselta pois vaikka vieläkin imetän 1-2 kertaa päivässä. Esikko taas jätti 1v9kk iässä yötissin viimeisenä pois, mutta hän ei ollutkaan tuollainen viuhtoja kuin tosikko ja saatiin molemmat nukkua rauhallisesti vierekkäin. Tsemppiä unikoulutukseen! Kannattaa kokeilla jos tilanne on paha sun jaksamisen kannalta.
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Onko kukaan pitänyt nyytille unikoulua itse? Kokemuksia?

Sanni November 10, 2011 13:33

loikin vastaamaan. Tosikolle piti pitää n.10kk iässä

telperion November 11, 2011 10:49

esikoiselle täälläkin pidetty, mutta

vanuli November 11, 2011 07:13

Esikoiselle pidettiin, meni jonkinaikaa että tottui nukkumaan yöt läpi ilman maitoa, aluksi annettiin vähän vettä. Toka ja kolmas en niin tarkkaan

haaveilija November 10, 2011 21:42

Mä pidin esikoiselle aikoinaan sitä itkutonta unikoulua, sitä missä hyssytellään vaunuissa alkuun. Yösyötöt ei jääneet kokonaan pois mutta

Wilma la Cavazza November 10, 2011 14:35

en ole. meillä on kausittain sitten nukuttu tissi suussa... tontulla ainakin hampaat kiusaa tosi paljon, eikä silloin kelpaa kuin tissi. tutti on ihan vitsi ja vesipullo on lähinnä kiva lelu.

Andrea November 10, 2011 14:31

En ole. Esikoisen tissi suussa nukkumiset loppui kun lopetin imetyksen 10kk iässä. Toka

Miumau November 10, 2011 13:43

Meillä yösyötöt on lopetettu melko myöhään.

tiiti November 10, 2011 13:36

Niin siis meillä ne on olleet reilusti yli 1 vuotiaita, ennenkä olen jaksanut asialle mitään tehdä. (ev)

tiiti November 10, 2011 16:15



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu