Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Huomenta! ja hyvää alkavaa viikkoasmiling smiley>

Sinjemaarit
January 17, 2011 08:47
Mie tuossa viikonloppuna aattelin, että pitäsköhän minun lopettaa tämä kuumeilupalstalla oleminen, kun ei tämä nyt oikein anna mitään, joskaan otakaan. On vähän ihan sama olenko täällä vai en, kun ei täällä kukaan muukaan kuumeilija oikein käy. Oon vähän muutenkin nyt vierottunut tuolta taaperopalstalta ja nykysin en jaksa oikein facebookissakaan käydä kun lukemassa postin, että sinänsä omituista, että tähän on tultu. Joskus aattelin, että pääsenkö kroonisesta vauvakuumeestakaan eroon, mutta siitäkin olen päässyt. Omituista! Tosin vauvakuume on, mutta se ei ole ollut enää Prinsessan syntymän jälkeen kroonista.Lähinnä olen miettinyt, että ei ole niin väliä, vaikka en enää raskautuskaan, että en koe sairastuvani ja kärsiväni, jos en raskaudukaan, että hyvä näinkin, MUTTA koska nyt kuitenkin olen antanut itselleni mahdollisuuden vauvaan, niin se on sellanen ihana asia, ilman mitään sen kummepaa hötkyilyäsmiling smiley

Kuumeilu on kyllä kivaa,ja se on myös kivaa palstallakin,mutta olisi kiva kun syntyisi enemmän keskusteluja. No, tämä palsta.us on nyt aika pieni verrattuna esim: kaksplussan tai vauvanpalstoihin, mitkä on isompia ja siellä keskusteluja syntyy enemmän, että sinänsä ymmärrettävää. Jos tää jäisikin pelkkien kuumeilijoiden palstaksi, niin sit olisi jo hiljaista, mutta onneksi nyt kävijöitä on muiltakin palstoilta.Itseasissa muistan aikoinaan, kun kuumeilijoissa kävi kauhea vilinä, niin se vähän lisäsi kuuemilua. Nykyään vissiin tämän kuumeilupalstan hiljaisuus on tervehdytänyt mieleni tuosta kroonisesta vauvakuumeestakin.

Mutta en nyt tiedä sitten....samahan se on täällä olla, kun kerran kuumeilenkinsmiling smiley Mutta omituista vaan, kun mä TIEDÄN, että täältä löytyy paljon kuumeiljoita, niin miksei tää palsta sitten kiinnosta? Ei sitä uskalla tulla tänne ja paljastaa, että kuumeilee vai mikähän on.

No, mutta, älkää toki pahoittak mieltänne kun sanon, että täällä on vähän tylsää, mutta täällä nyt on vähän tylsäätongue sticking out smiley

Mut joo, meillä tosiaan viikonloppuna sitten touhuttiin, MUTTA ei ole pelkoa, että tulisin raskaaksi, koska minä päätin, että tässä kierrossa on nyt parempi kun en raskaaksi tule, et kun kerran meni tuo ovishetket ilman touhuja, niin ei sitten kiinnostanut enää loppumetreillä yrittääkän, vaan järki astui kuvioon ja päätin, että kun kerta tänne asti onoltu ilmanmuhunointia, niin ollaan sitten tämä kierto ilman jännitystä, että PAREMPI niin, että antaa nyt kohdun oikeesti levätäsmiling smiley

Sit tuossa just kattelin, että jos hyvin käy, niin ystävänpäivän tienoilla vois testata...sillä enskierrossa sitten me yritetään tosissaanwinking smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! ja hyvää alkavaa viikkoasmiling smiley>

Sinjemaarit January 17, 2011 08:47

Jospa yksinkertaisesti muiden kuumeilut on

ev January 17, 2011 19:59

Joo>

Sinjemaarit January 18, 2011 08:45

Äläs ny löpise siellä winking smiley Sä mihkään täältä

Liina January 17, 2011 14:57

smiling smiley >

Sinjemaarit January 17, 2011 18:11



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu