Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Joo>

Sinjemaarit
January 18, 2011 08:45
onhan se niinkin. Ja moni on lähtenyt tältä palstalta kokonaan työelämään ja ei enää palstaile. Tiedän moniakin jotka on ottanut ja lähtenyt ja palstailu ei enää kiinnosta ja tosiaan, tää palsta on aika pieni verrattuna muihin palstoihin ja tänne ei pahemmin uusia palstalaisia siunaannu.

Ja niinkus sanoit, niin monien kuumeilut on kuumeiltu. Nykyään se 2-3 lasta on riittävä ja sen on moni tehnyt jo tämän palstaelon aikana. Onhan tää palsta vissiin toiminut jo lähes 12-13 vuotta ja tosiaan uusia immeisiä ei paljon ole tullut, enempi on lähtenyt kun tullut.

Täytyy vaan yrittää sopeutua ajatukseen, että täällä on hiljasta.Mä taidan yksi hulluimmasta kuumeilijasta ollakin...monta kuuemilijaa kyllä tiedän, mutta monilla heilläkin on tapana olla tulematta kuumeilijoihin, vaan siirtyvät samantien odottajiin tai ovat niin hedelmällisiä , ettei tarvitse kauaa tällä kuumeilijoissa olla. Mä taas oon tällänen vehtaaja, kuumeilen täällä avoimesti pitkän, ennen kun alan varsinaiseen tosiyritykseen, siksi varmaan musta tuntuukin,e ttä mä asun täällägrinning smiley..varsinkin sitten kun monesti joudun tänne takas aika pian, kun kaikki ei sujukaan kun pitäs...mutta joo...eise mitään, täällä on nyt vähän tylsää, mutta onnekis mun elämä ei ole täällägrinning smiley toivon kyllä, että joskus vielä tääkin palsta alkas kukoistamaan, mutta voihan se olla turha toivo..enää.
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! ja hyvää alkavaa viikkoasmiling smiley>

Sinjemaarit January 17, 2011 08:47

Jospa yksinkertaisesti muiden kuumeilut on

ev January 17, 2011 19:59

Joo>

Sinjemaarit January 18, 2011 08:45

Äläs ny löpise siellä winking smiley Sä mihkään täältä

Liina January 17, 2011 14:57

smiling smiley >

Sinjemaarit January 17, 2011 18:11



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu