Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

smiling smiley >

Sinjemaarit
January 17, 2011 18:11
Niin, se aika varsinkin kun tulin palstalle v.2000, niin olihan se aikaa..ihania vuosiasmiling smiley Sit kun oli se ihana vihreä palsta....voikun saisi väriä tähänkin palstaan *vink vink*...sit oli aktiivisia listanpitäjiäkin, mutta aihan sitä aktiivinen ollakin, kun oli palstakin aktiivinensmiling smiley
Sit oikeastaan palstan kaatumisen jälkeen alkoi pikkuhiljaa hiljentyä kuumeilupuolikin.
Nyt tää palsta on ihan varjo entisestä...nyt alkaa jo tuntua niin toivottomalta, että toivos vaikka jonkun kusipää eeveen vinoilemaan tänne, että tulis eloagrinning smiley No, en ehkä nyt kuitenkaan hänt toivo, menisi varmaan loputkin halut koko palstaan.

Mut joo, kai mä nyt vaan yritän kävelykepilläni kolkutella tyhjille seinille, että joku tulis vanhan lehtokurpan seuraks tännesmiling smiley M'ää kun alan olla jo aika harmaa hapsinen tänne kuumeilijoihin, että kyl tänne tartteis vähän nuorempaa sakkia...ja paljon...ja nopeasti...kyllähän tuolta odottajista taas syksyllä palajaa tänne muutama tuttu ainakin, kunhan kerkeevät pyöräyttää toukokuussa vauvelinwinking smileygrinning smiley..tai ei ne varmaan ees kerkiä tulla tänne kuumeilijoihin, että taida olla lohtua heistäkäängrinning smiley Suurinosa kuumeilijoista taitaa nyt olla päässy plussajunalla jo pitkälle, että ehkä siinäkin pienoinen syy kuumepalstan hiljaisuuteen, että tänne on vaan jäänyt epätoivoiset kuumeilijat..siis epätoivoinen kuumeilijagrinning smiley..tääl mä istun ja ihana kun joku käy taputtaa päälaelle aina välillä, ettei ihan yksinäisyyteen synkisty...no ei vaan....ottakaa huumorilla mun jutut, en mä kauheen vakavissani olegrinning smiley Mua vaan jurppii hölöttää tääl yksin....tuntuu vähän sillee pipipäiseltä...säälittävältägrinning smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! ja hyvää alkavaa viikkoasmiling smiley>

Sinjemaarit January 17, 2011 08:47

Jospa yksinkertaisesti muiden kuumeilut on

ev January 17, 2011 19:59

Joo>

Sinjemaarit January 18, 2011 08:45

Äläs ny löpise siellä winking smiley Sä mihkään täältä

Liina January 17, 2011 14:57

smiling smiley >

Sinjemaarit January 17, 2011 18:11



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu