Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Mulla oli tässä raskaudessa joskus puolivälin tienoilla todella paljon noita muljahduksia.

Aurora
November 03, 2010 11:41
Ne vaivas just lähinnä iltaisin ja niitä tuli joskus todella tiuhaankin. Neuvolasta eivät kovin vakavasti asiaan suhtautuneet, mutta sitten käväisin ihan terveyskeskuksessa asiasta puhumassa ja sain lähetteen sydänfilmiin niin, että tulen, kun alkaa muljahdella. Filmiä ei tarvinnut montaa hetkeä ottaakaan, kun kunnon muljahdukset tallentuivat näkyviin. Lääkäri sitten tsekkasi käyrät ja totesi vaarattomiksi. Suosittelen kyllä sullekin, että menet sen sydänfilmin ottamaan, niin saat asiaan varmuuden. Pelkkien tuntemusten perusteella en uskaltaisi lähteä veikkailemaan, minkä laatuisista rytmäreistä on kyse. Sydänfilmikäyrästä kun näkee varmaksi, onko kyse kammio- vai eteislyöneistä jne.

Mulla rytmärit loppuivat kesän aikana. En tiedä oliko asialla mitään yhteyttä, mutta aloin käyttää säännöllisesti päivittäin monivitamiinivalmistetta, joka on tarkoitettu raskausaikaiseen käyttöön (Solgar- merkkinen, vahva) ja jotain vahvaa rasvahappovalmistetta (Eskimon joku brainsharp...).

Toivottavasti sullakin kyse niistä vaarattomista ja toivottavasti menee ohi. Tiedän, että ne tuntuu ihan todella epämiellyttäviltä, vaikka vaarattomia olisivatkin.
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Onko teillä muilla raskauden aikana rytmihäiriöitä?

eewokki November 03, 2010 11:02

Ei oo totta, olin tulossa juuri kirjoittamaan samasta aiheesta :O

Kassandra 6+2 November 03, 2010 12:08

No olipa sattuma smiling smiley

eewokki November 03, 2010 13:08

mulla tule enoita ilman raskauttakin

Andrea November 03, 2010 12:03

On

eewokki November 03, 2010 12:34

siitä on jo jokunen vuosi aikaa

Andrea November 03, 2010 13:18

Mulla oli tässä raskaudessa joskus puolivälin tienoilla todella paljon noita muljahduksia.

Aurora November 03, 2010 11:41

Meillä

eewokki November 03, 2010 12:27



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu