Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Ei oo totta, olin tulossa juuri kirjoittamaan samasta aiheesta :O

Kassandra 6+2
November 03, 2010 12:08
Mulla nimittäin myös noita ekstroja. Eilen töissä monitoroin itseäni tovin, ja näyttivät eteisekstroilta. Lisälyönti tuli heti tavallisen kompleksin perään ollen kapea. Sen jälkeen pieni tauko ennen normaalia lyöntiä. Ja mullakin ne pahenee vas. kyljellä maatessa! Sen on pakko liittyä jotenkin raskausfysiologiaan, koska muistan hoitaneeni joskus raskaana ollutta naista, jolta monitorilta oli nähtävissä lisälyöntien ilmaantuminen vas. kyljellä maatessa.

Mulla on joskus 2,5 v. sitten ollut lepotykytystä, joka on siis vaaratonta. Sain silloin Propralit tarvittaessa otettavaksi. En ole ainakaan kahteen vuoteen niitä tarvinnut, enkä ole nytkään uskaltanut ottaa, vaikka Pharmacan mukaan olisivat vaarattomia sikiölle. Enkä tiedä onko niistä edes apua noihin ekstroihin.

Yleensähän lisälyönnit levossa ilmaantuessaan on vaarattomia. Multa ei noita ekstroja ole filmmattu, joten en tiedä onko ne aiemmin olleet eteis- vai kammioperäisiä. Nyt kuitenkin ovat selkeästi lisääntyneet jo näin alkuraskaudessa. Täytyy ottaa asia puheeksi neuvolassa. Toistaiseksi ainoa vaiva niistä on inhottava tunne, mutta tulee pitkä kevät jos tää tämmöisenä jatkuu... Kahvi varmaan täytyy jättää, ja energiajuomat joita olen juonut jos joudun yöllä keikalle. Alkaa tuntua siltä että kovin pitkään en näissä hommissa pysty jatkamaan, vaikka maha ei vielä tiellä olekaan :/
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Onko teillä muilla raskauden aikana rytmihäiriöitä?

eewokki November 03, 2010 11:02

Ei oo totta, olin tulossa juuri kirjoittamaan samasta aiheesta :O

Kassandra 6+2 November 03, 2010 12:08

No olipa sattuma smiling smiley

eewokki November 03, 2010 13:08

mulla tule enoita ilman raskauttakin

Andrea November 03, 2010 12:03

On

eewokki November 03, 2010 12:34

siitä on jo jokunen vuosi aikaa

Andrea November 03, 2010 13:18

Mulla oli tässä raskaudessa joskus puolivälin tienoilla todella paljon noita muljahduksia.

Aurora November 03, 2010 11:41

Meillä

eewokki November 03, 2010 12:27



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu