Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Jos tänne vielä...

Pörri
April 22, 2012 19:43
Lähinnä sen takia, että pakko purkaa suuttumus tänne .... Minä olen luovuttanut tämän raskauden suhteen koska koko ajan olen vuotanut... Nyt tuhrua muutaman päivän. Lauantaina sitten sekstailtiin, pienestä tuhrusta huolimatta ja sitten taas vuotoa. Vanhoja ovulaatiotestejä oli kaapissa ja ajattelin, että jos olisi ovulaatio, kun ensimmäisestä tuhrusta on jo yli 10 päivää. Kyllähän se raskaustestin haamu tai vaaleanpunainen väri voi testiä paljon hämätä, mutta kun tein ovulaatitestin päiväpissasta siihen tuli sekunnissa niin kirkuvan punainen viiva, että se on milteinpä musta!!!!!!!!!!! Mitä tuohon sanoo, kun että alkoi suututtaa. Ja nyt on viimeaikoina yksi ihan outo ihminen minulle sanonut, että saan pojan ja muutakin sekoa! Nyt minun on pakko ensiviikolla ostaa se raskaustesti joka kertoo ne viikot tai soitan maanantaina neuvolaankin. Minä en usko että olen enää raskaana, oireita ei ole, vuotoa on ollut koko ajan kun niukoissa menkoissa. Mutta tänään tuo typerä tai tyoerä minä sotki kuviot tolla ovulaatiotestillä, että mitä tuolla kohdussa on tekeillä. Onko siellä raskausmateriaalia, istukka, alkiokin kentes ja mitä sille " pojalle" kuuluu? On tämä kans yhtä pönötystä koko touhu.
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Jos tänne vielä...

Pörri April 22, 2012 19:43

Minulla on yksi raskaus

tiiti April 23, 2012 09:08

Hei,

plussajunan jänis April 22, 2012 20:43

Kyllä otan, mua rasittaa tämä epätietoisuus....

Pörri April 22, 2012 21:16

Niinpä,

plussajunan jänis April 23, 2012 20:45

Kyllä epätietoisuus on kaikkein kamalintasad smiley

Sininen Enkeli April 23, 2012 10:04

Se siis sekoittaa ajatukset...

Pörri April 22, 2012 20:06



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu