Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Huomenta! Saiskos tänne mitään pinoa aikaseksi? Yksin mä en ala täällä höpötää>

Sinjemaarit
November 15, 2010 09:19
sitten tulee kyllä jo olo, että olen jotenkin ihan höperöpää, yksinpuhujasmiling smiley

No, mutta. Viime yönä näin jotenkin ihanan unen. Olin mennyt entiseen asuntoon ja päätin, että savustan sen perheen sieltä ulos ja muutan omaan kotiini takasgrinning smiley

Mulla on vaan edelleen sellanen kaipuu entistä kotia kohtaan ja koska siellä sai alkunsa meidän pikkunenkin, minkä oli tarkoitus toukokuussa syntyä, niin nyt tuntuu siltä, että viimeinenkin muisto on muulta viety entisestä kodista. Mulla oli vähän sellanen olo, että pikkunen oli kun salamatkustaja, joka halusi vielä saada alkunsa entisessä kodissa.

No, unessa naapurit oli mua kohtaan tosi kylmiä, koska ne oli katkeria siitä, että olin muuttanut jamusta oli ihanaa muuttaa takas ja saada taas kokea naapureiden höpinät. Nyt on vaan hirveän tyhjä olo ja hiljaista. Ennen rappukäytävässä olisi kuulunut kolinaa ja pihalla lapset leikki, pihalla kulki vaaria ja veikkoa, ajatukset sai johonkin muuhun. Nyt sitä vaan on, tässä. Hiljainen tienoo, hiljainen mieli, hiljainen kohtu.

Tähän kahteen kuukauteen on tapahtunut niin paljon, enkä tiedä, kaunako mulla menee, että mä totun tähän kaikkeen muutokseen. Uuteen kotiin ja tyhjään kohtuun. Mä oon epämääräsesti kuumeillut jo vuoden ja tässä sitä istua nökötetään edelleen.

Onneksi on tulossa joulu ja lunta. Jospa se tois hiukan lämpöä ja valoa. Jännä, että mua palelti ihan kauheesti kokoajan kun olin raskaana. Viltti korvilla laahustin täällä kämpässä. Nyt ei palella enää. Se loppui samantien, kun kuolema valui minusta pois.

Mutta, elämässä on mentävä eteenpäin.Vaikka mä ikävöinkin entistä kotia, takas en pääse. Me tehtiin päätös, että me muutetaan ja nyt ei voi enää perua. Mä olin varma, että kotiudun nopeasti, mutta en sitten kotiudukkaan. Mä en tiedä, mutta jos multa nyt kysyttäs, että muuttasitko takas, niin voisin sanoa, että kyllä! Tää koti on vaan mulle niin vieras vielä ja mulla on koti-ikävä. Ja nyt kun tuli tää keskenmeno, mä tunnen olevani yksinäisempi kun koskaan. Ennen sai sanoa pihatutuille moit ja puistoissa jutella niitä näitä muiden äitien kanssa. Nyt mulla ei ole ketään tuttua, enkä mä jaksa aina lähteä entiselle kotipaikalle niitä morjestaa. Mä toivoisin kovasti, että mä oppisin nauttimaan tästä uudesta kodista, jos en, mun on ilmeisesti pakko laittaa paperit vetämään entiseen kotiingrinning smiley Se ois kyllä ihan hulluagrinning smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! Saiskos tänne mitään pinoa aikaseksi? Yksin mä en ala täällä höpötää>

Sinjemaarit November 15, 2010 09:19

Onnea teille uuteen kotiin

Hilima November 15, 2010 19:36

Hienoa! Minä ajattelin nyt tosiaan odottaa nuo>

Sinjemaarit November 15, 2010 21:18

Kuule, älä luovuta uuden kodin suhteen, siihen kotiutumiseen

Sysis November 15, 2010 18:42

Niin se varmasti on. Ja mä ajattelen kuule ihan samalla tavalla kun sinäkin>

Sinjemaarit November 15, 2010 21:08

Siinä kotiutuessa menee helposti aikaa. Mulla meni vuosi ennenkuin lakkasin ajattelemasta entistä asuntoa. (ev)

eve November 15, 2010 11:25

Niin se varmasti on! Jos oisin muuttanut pari vuotta sitten, niin ois ollu ihan helppoa muuttaa>

Sinjemaarit November 15, 2010 15:51

niinhän se on, että aika kultaa muistotsmiling smiley Mä yleensä muistelen niitä huonoja asioita kun "koti-ikävä" iskee ja muistelen muuton syitä. (ev)

eve November 15, 2010 16:16

nsczmLdeFxtCbZZ

Constance November 16, 2011 01:25

aLCriQhyTiHGLCY

Shermaine November 15, 2011 16:45

Onko teidän uusi koti

- November 15, 2010 10:33

Ei tää kaukana ole, tästä on 2.4km matka vaan entiseen kotiin,>

Sinjemaarit November 15, 2010 15:48



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu