Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Kuinkahan monta kuumeilijaa täällä "oikeesti" on ? >

Sinjemaarit
November 19, 2010 08:57
Kun tuota kuumeilijoiden listaa kun katsoo, niin ei täällä kyllä monikaan kuumeilija ole käynnyt pitkään aikaan. Esimerkiksi lintu? Ja siis on muitakin. Missä kaikki on?

Olisiko syytä tehdä uusi lista, missä näkisi tuoreimmat kuumeilijat. Eli uusi lista ja päivämäärällä. Päivityshän on ihan ok, mutta jos jostain henkilöstä ei kuulu puoleenkaan vuoteen mitään, niin olisiko syytä jo poistaa hänet listoilta? Ja onko kaikki nykyiset tuplaajat tosiaan tuplaajia, kun mulla ois vähän sellainen kutina, että osa saattaa olla triplailijoita. Eli olisiko syytä laittaa koko kuumeilijoiden lista uusiksi?

Jotenkin vaan hämmentävää, että kuumeilijoita on noinkin paljon, mutta missä kaikki ovat?

Ja ois kiva tietää "oikeesti" kuinka monta kuumeiljaa täällä päivisin yleensä käy, vai juttelenko mä täällä ihan omalle peilikuvalleni tai viereisille palstalaisille? Sis toki kaikki saa täällä käydä, en sillä, mutta tulee aika sellanen vinksahtanut olo, kun itse täällä vaan pälisee. Mä luulen, että siirrän itseni vähän aktiivisemmalle palstalle, kun vaikka on helpottavaa purkaa fiiliksiä tänne, niin en mä oikein saa taas mitään täältä irti.

Moni kuumeilija on ONNEKSI siirtynyt odottajiin ja ei täällä hirveen aktiivisia palstoja ole kun tuo taaperopalsta, että onhan se toki ymmärrettävääkin ja en mäkään aijo omasta puolesta tätä kuumeilijoiden palstaa unohtaa, että yritän omasta puolestani tätä hengissä pitää aina kun tänne puolen kuulunwinking smiley, mutta ei oo oikein kiva nähdä rivi tolkulla omaa nikkiänsä, vaan olisi ilo nähdä muitakin täällä. Musta vaan tuntuu, että täällä ei todellisuudessa ole paljon kuumeilijoita, varmasti vaan korkeintaan puolet, mitä tuossa listassa on. Et miten ois, jos laittas uuden listan, vähän niinkun uudenvuoden kunniaksi? Päivittäs listaa sitten taas ihan normaaliin tapaan, mutta tyhjentäs sitten aina vaikka viiden vuoden välein. Miltäs kuulostas? Ja voishan siihen merkata sen päivämäärän, milloin on aloittanut kuumeilun, niin siitäkin vähän näkisi, että missä mennään.
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Kuinkahan monta kuumeilijaa täällä "oikeesti" on ? >

Sinjemaarit November 19, 2010 08:57

jep, täällä ollaan smiling smiley (ev)

Hilima November 19, 2010 18:37

Täällä ollaan..

*Napsuneiti* November 19, 2010 12:42

smiling smiley No, mä pyörittelen välillä kans mielessä, etä milloin tän kuumeilun aloittas>

Sinjemaarit November 19, 2010 13:54

Mitenkäs sä voit nyt? <3 (ev)

Sininen Enkeli November 19, 2010 16:13

Kiitos kysymästäsmiling smiley Olosuhteisiin nähden ihan hyvinsmiling smiley>

Sinjemaarit November 19, 2010 17:42

varmaan olis hyvä tehdä uusi lista. Tosin moni odottajiin siirtynyt ei ollut listalla ollenkaan. Pelkäsivät ehkä, että jos ei heti onnistukkaan niin eivät kehdanneet listalle tulla... (ev)

ev November 19, 2010 11:50

Pah,mulla ei ainakaan ollut

Sininen Enkeli November 19, 2010 16:09

Niin, eivätkä monet halua, että toiset tietää kuumeilusta muutenkaan>

Sinjemaarit November 19, 2010 13:38



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu