Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

smiling smiley No, mä pyörittelen välillä kans mielessä, etä milloin tän kuumeilun aloittas>

Sinjemaarit
November 19, 2010 13:54
välillä, niin kuin tänään mietin, että jsoko en kuumeilis enää ikinä::vitutus::..kun aina noi omat jälkeläiset ei oo niitä mailman helpoimpia ja sitä miettii, että tän vaipparallin vois jo pikku hiljaa ikeesti lopettaa.

Sit mie mietin, että josko syksyllä aloittas, pitäs pidempää taukoa, mutta...

kun mä oon sen verran vanha käppyrä, että mä alan pelätä mun munasolujeni puolesta, että niistä ei kohta ole oikeesti mihinkään, niin en viittis venyttäkään enää yhtään, jso kerta meinaan YRITTÄÄ tehd vielä yhden <3:pmylviihot smiley-riiviö kakaran tähän maailmaan, niin nää josempäsyhtääntiedätiedänpäs fiilikset ois syytä nyt lopettaa.

Ja kiva kun joku viittaa, että täällä ollaansmiling smiley Eihän tää palsta nyt varmaan ihan hirveen aktiiviseksi koskaan tule, mutta heräisi ees vähän henkiin, että tietäs ainakin, että joku täällä ainakin käy ees kurkkimassa. ja mukavaahan se ois, vaikka jaksaisi välillä käydä sanomassa "moi"smiling smiley

mä nyt läpätän siksi, koska mä oon tämmönen lärpättäjä. Mä en osaa olla hiljaa. Mä puhun yksikseni saunassa, työntäessäni rattaita, ajatessani fillarilla ymsgrinning smiley Monesti mietin, että on se kyllä kumma, että osaan sitten olla hyvin paljon hiljaakin ja kuunnella. Äitini on viel kovempi puhumaan kun minä ja KIRJOITTAMAAN, se jos ois jossain palstalla, niin voi mummoparkojagrinning smiley Mut sen seurassa mä yleensä oon hiljaa, eilenkin olin jo kävelystä sen verran väsynyt ja kun viel illalla kävin piipahtaa äidin luonna koiran kaa, niin meinasin nukahtaa nojatuoliin ja äiti vaan pärpätti.
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Kuinkahan monta kuumeilijaa täällä "oikeesti" on ? >

Sinjemaarit November 19, 2010 08:57

jep, täällä ollaan smiling smiley (ev)

Hilima November 19, 2010 18:37

Täällä ollaan..

*Napsuneiti* November 19, 2010 12:42

smiling smiley No, mä pyörittelen välillä kans mielessä, etä milloin tän kuumeilun aloittas>

Sinjemaarit November 19, 2010 13:54

Mitenkäs sä voit nyt? <3 (ev)

Sininen Enkeli November 19, 2010 16:13

Kiitos kysymästäsmiling smiley Olosuhteisiin nähden ihan hyvinsmiling smiley>

Sinjemaarit November 19, 2010 17:42

varmaan olis hyvä tehdä uusi lista. Tosin moni odottajiin siirtynyt ei ollut listalla ollenkaan. Pelkäsivät ehkä, että jos ei heti onnistukkaan niin eivät kehdanneet listalle tulla... (ev)

ev November 19, 2010 11:50

Pah,mulla ei ainakaan ollut

Sininen Enkeli November 19, 2010 16:09

Niin, eivätkä monet halua, että toiset tietää kuumeilusta muutenkaan>

Sinjemaarit November 19, 2010 13:38



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu