Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Täällä ollaan..

*Napsuneiti*
November 19, 2010 12:42
ei vaan niin aktiivisesti tule kirjoiteltua kun meillä ei vielä ole ihan selvillä se että mitä tässä nyt tehdään ja millä aikataululla. Mies on sitä meiltä että asenne tulee jos on tullakseen sais alkaa keväällä ja sit sillä vois jatkaa vuoden. Ja jos sit ei tärppää niin sitten voisi käydä naistenklinikan pakkasella ja koittaa sitä alkionsiirtoa.

itse melkeinpä olisin valmis siihen että tulee jos on tullakseen. Katsotaan katsotaan... lähinnä itse olen sitä mieltä että vois nyt jo antaa mahdollisuuden kun mulla itelläni on kierto ihan sekaisin, vaihtelee kp15-kp38 välillä. Joten mistä sitä tietää koska se tasoittuu tai ovuloinko edes tällä hetkellä. ja kun tuota Emppuliiniakin yritettiin 3vuotta ennekun tulosta tuli, niin en usko että nytkään ihan kertalaakista napsahtaa. Toki ymmärrän että sekin on mahdollista. Mutta jos ens kierrosta antais jo mahdollisuuden ni olishan siinäkin ikäero sit vähintään 1v 5kk melkein. joten..... mut katsotaan nyt miten miehen mieli taipuu =).

Ja kiva se on ku Sinje jaksat höpötellä täällä ja pitää meitin palstaa pystyssä <3
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Kuinkahan monta kuumeilijaa täällä "oikeesti" on ? >

Sinjemaarit November 19, 2010 08:57

jep, täällä ollaan smiling smiley (ev)

Hilima November 19, 2010 18:37

Täällä ollaan..

*Napsuneiti* November 19, 2010 12:42

smiling smiley No, mä pyörittelen välillä kans mielessä, etä milloin tän kuumeilun aloittas>

Sinjemaarit November 19, 2010 13:54

Mitenkäs sä voit nyt? <3 (ev)

Sininen Enkeli November 19, 2010 16:13

Kiitos kysymästäsmiling smiley Olosuhteisiin nähden ihan hyvinsmiling smiley>

Sinjemaarit November 19, 2010 17:42

varmaan olis hyvä tehdä uusi lista. Tosin moni odottajiin siirtynyt ei ollut listalla ollenkaan. Pelkäsivät ehkä, että jos ei heti onnistukkaan niin eivät kehdanneet listalle tulla... (ev)

ev November 19, 2010 11:50

Pah,mulla ei ainakaan ollut

Sininen Enkeli November 19, 2010 16:09

Niin, eivätkä monet halua, että toiset tietää kuumeilusta muutenkaan>

Sinjemaarit November 19, 2010 13:38



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu