Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Päivää * tarjoo kahvia ja suklaata*>

Sinjemaarit
November 26, 2010 13:55
ilmeisesti saan syödä suurimman osan itsegrinning smiley

Mutta JOO! Täällä sitä yks päivä rämmitään suossa ja toinen päivä suon päällä, kolmantena voidaan jo hihuloida siellä ja täällä ja sit voidaan taas olla siellä suossa.

Kyseessähän ei ole syynä kuumeilu tai keskenmeno vaan ihan miten olen päiväni järjestänyt. Jos olen tarpeeksi väsynyt, kaikki mättää ja eilen olin valmis pakkaamaan kamat täältä, taaperoista, facebookista ja koko uudesta kodista ja olin valmis kävelemään entisen kodin rappukäytävään ja tiirikoimaan itseni omaan kotiin.

*ahdistus*

Onneksi sain taas päätellä ylimääräsiä höyryjä kaverille koiralenkin yhteydessä..ja helpottismiling smiley

Tänään taas kaikki näyttää valoisammalta. Et voi tätä ELÄMÄÄ, kun osaisi tätä ymmärtää, osaisi ymmärtää omia aivoituksiaan. Mutta kaippa se on nyt näin tarkoitettu, että niinkus kaveri sanoi: "sulla voi oikeesti kestää nyt pitkään tuo eroahdistus. Näihin kuukausiin on mahtunut niin paljon. On annettu ja otettu"

...sitä ei vaan AINA voi ymmärtää, että saadakseen jotain, on myös luovuttava jostain..tuntuu, että olen joutunut luopumaan niin monesta asiasta lyhyessä ajassa, että ei ihme, että ottaa vähän koville...

No, mutta täältä noustaan! Täytyy lähteä siivoomaan, kun anoppi tulee vierailullewinking smiley Ja joo, e musta o möläyttämään mitään, kuulosti jo puhelimessa hiukan katuvaiselta, että pitää nyt osata vaan edes itse osata valita oikeat sanatsmiling smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Päivää * tarjoo kahvia ja suklaata*>

Sinjemaarit November 26, 2010 13:55

Mulle maistuu molemmat =)

*Napsuneiti* November 26, 2010 21:09

sHQUUGlSCEtde

Diego June 20, 2012 10:42

eCvOtebxRwXvVX

Kalubhai June 18, 2012 02:26

Kiitos<3 Ihanaa, kun täällä on kuitenkin aina joku, joka jaksaa>

Sinjemaarit November 26, 2010 22:17

<3

*Napsuneiti* November 27, 2010 14:53

Kiitos<3 (ev)

Sinjemaarit November 28, 2010 19:21

Ton kahvin voisin jättää suosista väliin.. Me ei olla oikein kavereita nykyisin.. grinning smiley Mutta suklaa kelpaa!!!! Kiits!!

emmaliini November 26, 2010 19:56

Kiitos uskollisuudestasi<3 (ev)

Sinjemaarit November 26, 2010 22:23



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu