Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Ihanan pitkä kirjoitus..ihanaa kun joku kirjoittelee tännesmiling smiley>

Sinjemaarit
January 22, 2011 08:36
Joo, muiden kommentit on välillä niin syvältä. Pientä vihjailua, että nyt riittää ja toivomustakin , että nythän ne varmasti riittää kun susta tulee mummo VAIIII???, olen kyllä saannut itsekin kuulla noin niinkus rivein välistä. Huomaan ystävistänikin, että alkaavat oikeesti miettiä, että loppuukohan sen vauvakuume nyt ja onpahan kysyttykin mulat, että vieläkö nyt alat itse vielä vauvaa tehdä?smiling smiley Kysymyksethän ei ole millään tapaa pahoja, en sillä, vaan niinkus sanoit, ois helpompi elää 100 vuotta sitten, niin kaikille olisi selvempää, että nitä lapsia tulee. tosin kaippa silloinkin käytetiin jotain ehkäsyä ja tehtiin abortteja, että saattoihan niitä kysymyksiä sadella silloinkin. Kaikelle saisi pisteen kun sanoisi, että " Herran haltuun, olen uskovainen"smiling smiley..mutta sittenkään ne kysymykset ei loppus, kun kaikki ei tiedä, oletko uskovainen ja millainen sellainensmiling smiley

Joo, mulla tosiaan se krooninen vauvakuume on poistunut ( IHME) , mutta tietysti tilalla on tää "luonnollinen jatkumo" fiilis, vähän niinkus uskovaisilla, että " Herran haltuun"grinning smiley Mutta nyt tähänkin näköjään on tulossa "apua", eli näköjään tuo mummous saa sellasen luonnollisen "jatkumon" poistumisen ja tulee tilalle se mummokuumesmiling smiley AIVAN IHANAA! On todellakin ihana tunne, että en tarvitse enää OMAA lasta, kun oma lapsenlapsi riittää ja tässä vaiheessa voin vielä sanoa sen, että olen onnellinen, että välit on hyvät tyttööni, hän asuu lähellä ja saan todellakin jakaa raskauden hänen kanssaan. Nytkin on tulossa tänään käymään ja AH kun ihanaa on antaa neuvoja ja jutella kaikesta ja mikä ihaninta odotaa sitten hänenkin neuvoja, niitä varmasti tulee tuoreilta äidieltä jotka saattavat kavahtaa meidän vanhojen äitien joitakin vauvan hoito-ohjeitagrinning smiley

Ja oikeesti, minusta ois tosiaan ihanaa, jos sitten jossain vaiheessa ihan viallisesti laittettaisin noiden palstojen nimet vähän uusiksi. Minusta ois ihanaa oikeesti ajatella, että mun ei tartteis täältä ikinä lähteäkään, ihan siksi, kun itse n enää kuumeile, odota, ei oo nyyttejä ja taaperossa tulee käytyä harvemmin, niin sitä vois olla ihanaa oikeesti ihanaa, kun saisi itse kuumeilla mummokuumeessa ( aatelkaa, ette ikinä pääsisi musta eroon!!!!!grinning smiley) jnegrinning smiley Alkas varmaan uudella innolla taaperoidakin....nytkin tekisi mieli, mutta jotenkin tuon muuton jälkeen tässä on ollut niin kaikenlaista, etten ole oikein ehtinyt......

Ja andrea, älä tosiaan välitä noista hoitajistawinking smiley Mä uskon, että sä teet vielä sen yhden jos kaksikin ja hei, mikä sen ihanampaa???????????<3
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! Ja mukavaa viikonloppua taas>

Sinjemaarit January 21, 2011 08:34

Ihanat kirjoitukset teillä kaikilla tässä... OV

Vielä Nicittä January 21, 2011 17:07

Joo, mullehan miesläkäri sanoi, kun >

Sinjemaarit January 22, 2011 08:59

voi jösses, mikä lääkäri angry smiley Mun saamani kommenttien helmi on edelleen

Andrea January 22, 2011 12:11

No>

Sinjemaarit January 22, 2011 13:06

hienot tulevaisuudensuunnitelmat tän palstan suhteen grinning smiley

Andrea January 21, 2011 11:46

Ihanan pitkä kirjoitus..ihanaa kun joku kirjoittelee tännesmiling smiley>

Sinjemaarit January 22, 2011 08:36

Minä melkein toivon samaa. winking smiley

tiiti January 21, 2011 14:44

Muistatko

Jannis January 21, 2011 17:59

Niin...

tiiti January 21, 2011 19:28

Tiiti rakas, ihana tiiti<3>

Sinjemaarit January 22, 2011 08:39



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu