Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Joo, mullehan miesläkäri sanoi, kun >

Sinjemaarit
January 22, 2011 08:59
tuli kertomaan, että sektio tehdään sinä ja sinä päivänä, että oletko ajatellut sterilisaatiota. Sanoin, että en ole, en halua sitä, johon lääkäri sanoi, että kyllä se olisi hyvä tehdä, parantus seksielämäkin! Mua otti päähän, koska mitä se on tietämään MUN seksielämästä??? Toki mä ymmärsin bointin, että ei tarvii pelätä enää uutta raskautta, mutta joo, enköhän mä nyt sen jo tiedän!!!!!...sitäpaitsi meillä on yleensä vauvanteko hommissa ripaus pientä jännitsytä mukana ja hauskuuttakin, että mellä se kyllä on erittäin mukavaa aikaa olla ilman ehkäsyägrinning smileyDD Ehkäsy kyllä tekee sen, että ei tartte enää ajatella, että tulee raskaaksi, mutta mitä se meinaa tälläselle ihmisielle, jolla on se luontanen jatkumo olotila????Siihen tottuu, tiedän, mutta voi se hetken viedä aikaa, kun tajuaa, että niin joo, munhan ei tartekaan miettiä, alkaako ne vai e, kun ne ei alagrinning smiley Että kaikki jännitys sitten sen osalta on ohi...onko se sitten parannusta sekselämään vai mitä, kelle on ja kelle ei, mutta mitä se lääkäri mulle on OMIA mielipiteitään kertomaan, sille varmaan tosi hyvä, kun saa painaa muijaansa, ilman pelkoa, että tulee raskaaksi. Kismitti oikeesti tollasen lääkärn sanonnat. Olisin ymmärtänyt, jos ois sanonut , ettäe i tartte pelätä enää keskenmenoja tai vaikeaa raskautta yms, mutta kun pisti ton seksin siihen, niin alkoi oikeesti KUVOTTAAAAAAA!!!!

Ja kyl mä riskit tiedän, nehän on olemassa KAIKILLA odottajilla ja mulle ehkä pikkusen isommat, mutta ei sellaset, etä oltas tosiaan sanotu,että näin tulee käymään!!! Mulla kuitenkin taaperon odotusaika meni oikein hyvin neljä vuotta sitten ja poikakin painoi komiat 3610g, että jos ei pikkutuhon raskaus ois menny istukan takia sektioon, niin mulla ois takana varmasti vaan tällä hetkellä kaksi sektiota tai yksi, isotuhon. En tiedä miten ois käynnyt prinsessan kohdalla, että oltasko alettu synnyttämään ihan alakautta, varmaan. Mutta pikkuhtuhoa kun odotin, niin huomatiin just ja just se kurkkiva istukka ja sen jälkeen kaikki seuraavat meni sektioon, mutta keskenmenoja ei enää tullut kun aloitin disperiinin, että mullahan on oikeesti todella hyvin mennyt sen jälkeen, koska nyt vasta tuli keskenmeno!!!! Ja aika lunnollista on, että keskenmenoja tulee ja tuon pikkusen kasvu ja kehitys oli päättyyt v 8, että hyvin luonnollinen juttu. Mä en siis voi tajuta, mitä mun pitäs ees pelätä??? Eihän mulla ole ollut kun istukkaongelmia, joiden seurauksena sektioita ja keskenmenoja joille löyty selitys. Ikävämpää musta on esimerkiksi sellaset, joissa odotaja joutuu käyttämään vahvoja lääkkeitä, on todella ylipainoinen ja sen mukana tulee monesti enempi ongelmia, monesti riskit sektiossakin on ylipainoiselle suuremmat ja onhan niitä.....joillakin on ohut kohtu ja kestää vain pari sektiota jne....ymmärrän jos sanotaan, että älä enää tee....mulla on todettu kaikki olevan HYVIn, mua kehotetaan sterilisaatioon 39- vuotiaana sen takia, että SEKSIELÄMÄ PARANTUS, niin jesssusgrinning smiley Ehkä tietysti moni myös ajattelee( sukulaisetkin, vaikka ei ääneen sano), että miten se vielä tahtoo 7 lapsen jälkeenlapsen ja miten se JAKSAA henkisesti monien raskausksien jälkeen ( 15 raskautta takana), että se varmasti kertoo sen, että moni lääkärikin ajattelee, että eikö olisi jo helpompaa olla tekemättä lapsia ja senkin takia, että ei tartteis enää pelätä km, koska se on kuitenkin mulla hiukan suurempana mahdollisuutena, kunhan onhan totta, että onhan se kohtu " elänyt monta raskautta ja kaavintaa ja sektiota) ja ymmärrän sen, mutta koska vielä ei ole sanottu, että kohtu ei kestäisi, niin en näe mitään syytä yrittää lasta ja mun PÄÄ ainakin kestääsmiling smiley

Tuleva raskaus voi mennä ihan hyvin, vauva voi olla vaikka 4 kilonen...tai sitten se ei mene...kuka tietää? Lääketieteellisesti voisi sanoa, että mitään syytä ei ole pelätä jälkimmäistä, mutta on otettava huomioon sekin mahdollisuus..ja iän tuomat riskit....enää en ole nuori, mutta näillä mennään...ainakin mä koen fyysisesti olevani terve, eilen juoksin kilsan ja kävelin noin 12 kilometriä, että vielä jalka nouseegrinning smiley

Ja kuulostaa ihanalta toi leivinuuni, oispa itelläkinsmiling smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! Ja mukavaa viikonloppua taas>

Sinjemaarit January 21, 2011 08:34

Ihanat kirjoitukset teillä kaikilla tässä... OV

Vielä Nicittä January 21, 2011 17:07

Joo, mullehan miesläkäri sanoi, kun >

Sinjemaarit January 22, 2011 08:59

voi jösses, mikä lääkäri angry smiley Mun saamani kommenttien helmi on edelleen

Andrea January 22, 2011 12:11

No>

Sinjemaarit January 22, 2011 13:06

hienot tulevaisuudensuunnitelmat tän palstan suhteen grinning smiley

Andrea January 21, 2011 11:46

Ihanan pitkä kirjoitus..ihanaa kun joku kirjoittelee tännesmiling smiley>

Sinjemaarit January 22, 2011 08:36

Minä melkein toivon samaa. winking smiley

tiiti January 21, 2011 14:44

Muistatko

Jannis January 21, 2011 17:59

Niin...

tiiti January 21, 2011 19:28

Tiiti rakas, ihana tiiti<3>

Sinjemaarit January 22, 2011 08:39



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu