Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Miten tästä kuumeilusta pääisi eroon?

November 13, 2010 21:35
En tiedä, onko tää nyt oikea paikka tätä kirjoittaa, mutta kun en muuallekaan osaa. Miun vauvakuume ei vain sammusad smiley Järjellä tiedän, että meiän perhe ei kestäisi enää sairasta vauvaa. Mie kestäisin, mielenterveydestäni en ole ihan varma, mutta nuo isommat sisarukset ei kestäisi enää, eikä mieskään. En siis voisi ikinä ottaa sitä riskiä, että saataisi taas sairas vauva, joka veisi äidin niin fyysisesti kuin henkisestikin pois kotoa yli vuodeksi ja sen jälkeenkin äidistä olisi vain rippeet jäljellä. Muutoin kestettäisi kyllä sairas tai vammainen vauva, jos sen saisi heti kotiin. Mutta kun elämä ei vain mene niin kuin sen luulisi ja toivoisi menevän. Mutta millä tästä kuumeesta pääsee eroon? Sydämeen koskee ihan kauheasti ajatus siitä, että seuraava vastasyntynyt miun sylissä, miun perillinen on lapsenlapsi. Ei, mie niin kovasti haluaisin vielä tuntea kuumeilun jännittävyyden, ihanat perhoset masussa kun plussa tulee testiin, uuden elämän kasvavan mahassani, vastasyntyneen ihon ihollani....Ehkä senkin takia kuumeilen, kun tavallaan yksi vauva jäi tulematta kotiin, vauvana. Argh, on tää naisen mieli sitten sekava.
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Miten tästä kuumeilusta pääisi eroon?

Sysis November 13, 2010 21:35

Ei varmaan ole oikea paikka vastatakaan....

Tekna November 14, 2010 12:23

Mie oon tyytyväinen oikeastaan siihen,että mullekin tullaan sanomaan>

Sinjemaarit November 14, 2010 14:56

Minä olen pohtinut samaa,

tiiti November 14, 2010 08:52

teille kumpaisellekin kuumeiselle ihanalle ihmisille<3>...

Sinjemaarit November 14, 2010 11:40

Ja sen mä vielä halaun sanoa>

Sinjemaarit November 14, 2010 12:04

Niin,

Sysis November 14, 2010 22:57

Anteeksi että mä puutun...

Ville Vallaton November 15, 2010 21:30

Niin ja

JAP November 14, 2010 10:28

Se on se krooninen vauvakuume, joka ei välttämättä lähde ikinä pois>

Sinjemaarit November 14, 2010 14:43



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu