Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Ja sen mä vielä halaun sanoa>

Sinjemaarit
November 14, 2010 12:04
että kyllä tällä palstallakin pystyy ihan luonnollisesti vanheta tai hyväksyä oma elämäntilannewinking smiley Kyllä monien odotuksien kautta voi myös kokea sitä onneakin, vaikka voi kokea samalla sitä haikeuttakin. Eihän se ole itseltä pois. Ajattelin vain lähinnä sitä, että jos sitten on se vauvakuume niin kova ja tietää, että ei enää lasta tule, niin joskus on helpompaa jättää palsta ainakin vähäksi aikaa, että pääsee ns. irti siitä vauvakuumeesta, koska kyllähän totuus on se, että jos et saa syödä esimerkiksi suklaata, niin kiusaisitko itseäsi ostamalla niitä kasoittain ja tuijottelisit niitä suklaalaatikoita kuola poskella.Tuskinpa se ois kovin järkevääwinking smiley Jossain vaiheessa sitten ei tee enää mielikään ja niden tuijottelu ei tee yhtään pahaa. Eli pieni tauko voi joskus olla paikallaan.

Mietin vaan, että vauvakuumepalsta voi kylvää lisää sitä vauvakuumetta ja se ei ehkä ole sitten hyväksi, jos on tehnyt päätöksen, että ei enää lasta. Mutta ei sitä oikein voi juosta karkuukaan, odottajia on kaikillawinking smiley Välillä tosiasioiden hyväksyminen tekee kipeää, oli sitten missä tahansa.

Tää palsta kokonaisuudessaan on kyllä sellanenkin, että täältä saa paljon voimaa ja iloakinsmiling smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Miten tästä kuumeilusta pääisi eroon?

Sysis November 13, 2010 21:35

Ei varmaan ole oikea paikka vastatakaan....

Tekna November 14, 2010 12:23

Mie oon tyytyväinen oikeastaan siihen,että mullekin tullaan sanomaan>

Sinjemaarit November 14, 2010 14:56

Minä olen pohtinut samaa,

tiiti November 14, 2010 08:52

teille kumpaisellekin kuumeiselle ihanalle ihmisille<3>...

Sinjemaarit November 14, 2010 11:40

Ja sen mä vielä halaun sanoa>

Sinjemaarit November 14, 2010 12:04

Niin,

Sysis November 14, 2010 22:57

Anteeksi että mä puutun...

Ville Vallaton November 15, 2010 21:30

Niin ja

JAP November 14, 2010 10:28

Se on se krooninen vauvakuume, joka ei välttämättä lähde ikinä pois>

Sinjemaarit November 14, 2010 14:43



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu